Urallaan epäonnisimmat?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
...ja oli Giovanni ennen kuin isot pojat koulussa kiusas ja ransakalaisti nimensä.

Kun tossa joskus aikasemmin oli jotain puhetta siitä ettei JJ niihin epäonnekkaisiin kuuluisi, niin perkele, jos niillä esim. ha!:n mielestä hyvillä listoilla on Wurz ja Wendlinger niin en kyllä näe yhtään hyvää syytä siihen miksei Jyrki siellä olisi.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Riccardo Paletti, Roland Ratzenberger ja monet muut kohtalon takia lyhyen uran saaneet kuskit.

-ha-

Well-known member
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Ettei Bobakki vain olisi vähän niinko pitkään kaunainen & kiukkuinen? Kirjoitin toukokuussa 2001 jotain, jota katkerana kiroillen muistelet vielä tammikuun 2002 lopussa.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Originally posted by ha:
<STRONG>Ettei Bobakki vain olisi vähän niinko pitkään kaunainen & kiukkuinen? Kirjoitin toukokuussa 2001 jotain, jota katkerana kiroillen muistelet vielä tammikuun 2002 lopussa.</STRONG>
En, mä huomasin sen vasta nyt. Oikeesti. Enkä ole kaunainen. Taikka kiukkuinen. Jyrkin lähtö ykkösistä oli vaan mun mielestä huutava vääryys. Kai mä olisin siihen aiemmin muuten vastannu, vai mitä luulet?

-ha-

Well-known member
Sijainti
tornio -> jyväskylä
No päätetään tämä "keskustelu" huomauttamalla että kyllä sinä jo silloin toukokuussa samasta asiasta huomautit ja siis nyt uudelleen, mutta väliäkös näillä ;) . Ja kyllä Frankin lista on Wurz poisluettuna hyvä!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Oikeestaan mäluin vasta nyt ton fränkin listan kunnolla läpi ja samalla sit rupesin ihmettelemään.. Mutta lopetetaan vaan... Tai sit mä voisin kaivaa tän taas elokuun korvilla esille? :D

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Kuulkaa nyt! Älkää mun niskaan tätä kaatako. On se Würzikin ollut epäonninen. Kaikkihan ne on ollut. Tohon mun listaan voi millä vaan perusteella lisätä kenet vaan ja poistaa kenet vaan. Että.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
No sori hei. En mä tarkottanu sitä mitenkään henkilökohtaseksi loukkaukseksi sua ja sun listaas kohtaan, mua vaan ärsytti suuresti kun siellä on joku Wurz muttei JJ:tä, jonka siis pitäis mun mielestä olla siellä (Ai?)... Mielipidekysymys kai tuo.

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Niinno mutta on Jykä silti paremmin menestynny urallaan kuin Würz mutta ei näitä jaksa puida ny, jos koskaankaan.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jaa. Jykän uran pohtiminen on lempiharrastuksiani, mutta taidan vetäytyä tekemään sitä ihan yksin ens torstaita varten. Tietty tossa on myös paljon kyse siitä että puhutaanko F1- vai autourheilu-urasta.