USA-polli

Mielipiteesi USA:sta?

• Äänestäjiä yhteensä
    36

K. August

Well-known member
Minkäslaisia mietteitä Amerikan Yhdysvallat herättävätkään forumistien keskuudessa?

Itse kovasti diggaan. Jenkit järkiään loistotyyppejä. Lisäksi iso maa jossa monenmoista luontoa. Kaikin puolin maa, jossa haluaisin tulevaisuudessa paljonkin aikaani viettää.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tyhmiä ja läskejähän ne siellä merten takana on, mutta annetaan se anteeksi.
Intiaaneja kohdeltiin kuitenkin väärin ja vehkeillään koko ajan kaikenlaista väärää kieroutta, joten negatiivisen puolelle kaatuu.

Onhan maassa hyvääkin: Runsaat lentoyhteydet takaisin tänne viisauden kotiin.

oldez

Well-known member
Voisin muuttaa sinne johonkin keskivaiheille. Asumaan omassa rauhassa. Iso paikka ja lääniä löytyy. Missään nimessä en mihinkään suurkaupunkiin. Ihmisiä ne on sielläkin ja joukossa tyhmyys tiivistyy.

Sue_me

Well-known member
Voisin muuttaa sinne johonkin keskivaiheille. Asumaan omassa rauhassa. Iso paikka ja lääniä löytyy. Missään nimessä en mihinkään suurkaupunkiin. Ihmisiä ne on sielläkin ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
Voi Jouko parkaa.

Sue_me

Well-known member
USA:sta en oikein omaa selkeää mielipidettä puolesta tai vastaan. Hyviä ja huonoja puolia löytyy.

Nurtsi

Registered Loser
Sen verran eksoottinen maa, että voisin käydä kyläilemässä vaikka Nykissä tai jossain. Olen kuullut, että siellä on paljon sellasia asioita joista en oikeen tykkää. Eniten pää hajoaisi kaikkeen jumalan palvontaan ja kaikkeen punaniskailuun. God bless MURICA!

Eniten haluasin käydä jossain paikallisessa pihvipaikassa missä voisin vetää sellasen neliöjaardin kokosen pihvin tai pikaruokalassa missä voisin kiskoa saavillisen kooäfceetä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ihan mesta maa joltain osin, mut sukujuureni takia ehkäpä Australian mielummin valitseisin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sijaitsee sen verran kaukana, että on suht helppo suhtautua aika neutraalisti. Jonkin verran suhtautumiseen vaikuttaa kulloisenkin presidentin idioottimaisuusaste, jossa tapahtui jyrkkä parannus nykyisen pressan astuessa remmiin edellisen eri hepun tilalle.

Lunssila

Well-known member
hyvää:
- NASCAR
- MLB
- NFL
- hyvät tv-sarjat
- Indycar

Muuten ei kauheesti kiinnosta.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Olen pitänyt kaikista tapaamistani amerikkalaisista. Tosin olen tavannut kaikki amerikkalaiseni amerikan ulkopuolella.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
hyvää:
- NASCAR
- MLB
- NFL
- hyvät tv-sarjat
- Indycar

Muuten ei kauheesti kiinnosta.
Rock sekä roll on kanssa ihan kiva keksintö. Toisaalta jos vastaava sekoitus olis keitetty vaikkapa Saksassa, niin ihan jännää matskua sekin olisi varmaan. Joku nahkahousupolkan ja oopperan sekoitus maustettuna Stockhausen-tyylisellä avantgardeilulla, niin vot perskele, olisko etvasen verran hurnakasta!

Sue_me

Well-known member
Olen pitänyt kaikista tapaamistani amerikkalaisista. Tosin olen tavannut kaikki amerikkalaiseni amerikan ulkopuolella.
Kyllä sinnekin mahtuu monenlaista sakkia.

Tavannut näitä sekä paikan päällä, että Suomessa.

Suhteessa enemmän miellyttäviä tuttavuuksia kuin Suomalaisissa. Johtuneeko siitä, että Suomen tuttavuuteni tunnen hieman paremmin ja pidemmältä ajalta. :rolleyes:

Trullinkaasu

Well-known member
Kyllä mä vihaan usaa. Se on rehellinen vastaukseni. Faijaltani varmaan lähtöisin tämä jenkkivihani.

Pahoittelut ja syvä anteeksipyyntö kaikille usa-faneille.