kouvotsvoni
Banjottu
Säästähän tuo juttu puhuu.Silloin 87 oli tosiaan kylhmä.....silloin taisi olla kovempaa pakkasta vähän lyhyemmän session.
Lamalla tai Itä-suomen hovioikeuden päätöksillä on tosi vähän korrelaatiota ilmaston kanssa.
Säästähän tuo juttu puhuu.Silloin 87 oli tosiaan kylhmä.....silloin taisi olla kovempaa pakkasta vähän lyhyemmän session.
Lamalla tai Itä-suomen hovioikeuden päätöksillä on tosi vähän korrelaatiota ilmaston kanssa.
Hjuva, kun vihdoin huomasit. Ei siis lamasta lain...Säästähän tuo juttu puhuu.
Sää=ilmasto?Hjuva, kun vihdoin huomasit. Ei siis lamasta lain...
Ainakin noiden välillä löytyy korrelaatiota enämpi kuin Itä-Suomen hovioikeuden päätöksillä ja 90-luvun lamalla.Sää=ilmasto?
Ite oot korkeallaKeskustelun taso on korkealla. Jatkakaa.
No Kouvo vois varmaan tason parantamiseksi nyt kertoa mikä tässä olikaan idea?Pakkasta ollut pitkään, muttei paljon
Lamaa kesti 90-luvulla pitkään, muttei se ollut kovin paha.
Koska teidän ilmastospedepuoli kieltää sotkemasta säätä ja ilmastoa, niin tein sen ja laskin ketjun tasoa.No Kouvo vois varmaan tason parantamiseksi nyt kertoa mikä tässä olikaan idea?
Tukeeko tämä uskoasi tai epäuskoasi ilmaston lämpenemiseen?
Vai onko sillä merkitystä. Itse jo yhden perustelun tähän annoitkin.
Ja okei...miten nuo hovioikeus jutut liittyi tähän, häh?
Okei. Ei ollut siis mitään sen kummempaa kirjoitettavaa. Kiitos näistä tiedoista, joilla tekeekin yhtä sun toista.:thumbup:Koska teidän ilmastospedepuoli kieltää sotkemasta säätä ja ilmastoa, niin tein sen ja laskin ketjun tasoa.
Mitäs luulet tai uskot?
Minkä perustelun?
Hovioikeusjutut liittyivät ihan hyvin.
Hyvä, jotta sinulla riittää tiukkaa asiaaOkei. Ei ollut siis mitään sen kummempaa kirjoitettavaa. Kiitos näistä tiedoista, joilla tekeekin yhtä sun toista.:thumbup:
Eiks ilmastonmuutosuskovaisen pitäis sanoa että jatkossa saadaan entistä suurempia lämpötilavaihteluita.Mahtuu luonnollisen lämpötilavaihtelun sisään.
Minäpä autan hieman Lanomia.No Kouvo vois varmaan tason parantamiseksi nyt kertoa mikä tässä olikaan idea?
Tukeeko tämä uskoasi tai epäuskoasi ilmaston lämpenemiseen?
Vai onko sillä merkitystä. Itse jo yhden perustelun tähän annoitkin.
Ja okei...miten nuo hovioikeus jutut liittyi tähän, häh?
Minun piti. Olin kyllä muutenkin vapaaehtoisesti ulkona ja pääsin paikallislehteen varkaana.Talvella 1987 meidän lämpömittari näytti -40. Muistan siitä, että ei tarvinnu mennä kouluun.
Minne energiansäästölamput ja hybridiautot voi palauttaa?Ilmastonmuutos on peruttu. Varma tieto.
Ei tartte palauttaa. Heität vaan roskiin surutta.Minne energiansäästölamput ja hybridiautot voi palauttaa?