Uskotko Jumalaan?

Ace17

Acenteella
Eipä olekaan hetkeen tätä kysytty eli forumistien suhdetta kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan.

Uskotko Jumalaan?

[ ] Kyllä
[ ] En
[ ] Ei kuulu sulle
[ ] Paljon kuuluu sulle

burb

.
Mulla on soittoäänenä Topic.aac, mikä sulla?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tää ei sinänsä vaikuta mun vastaukseen, mutta sellainen lisätarkennus kysymykseen olis hyvä lisätä, että mihin niistä. Jumalista siis.

oldez

Well-known member
Tää ei sinänsä vaikuta mun vastaukseen, mutta sellainen lisätarkennus kysymykseen olis hyvä lisätä, että mihin niistä. Jumalista siis.
No se mikä kirjotetaan isolla kirjaimella.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No se mikä kirjotetaan isolla kirjaimella.
Eiks aika iso osa kirjoiteta? Allah, Buddha,... no okei, ja niinkuin kirjoitin kyseinen seikka ei sinänsä vaikuta vastaukseeni joka on sikäli (googlataas joku kiva sivistyssana tähän) ambivalentti, että voisin jopa sanoa luulevani etten usko. Kun ei ole semmoisia todisteita, hepusta, jotka sais mut uskomaan. Mutta toisaalta jos olis pitäviä ja varmoja todisteita, niin eipä silloin olisikaan enää kyse uskosta :doubtful: :confused: :doubtful:.

Lunssila

Well-known member
Kestääpäs nyt se pollin vääntö.

Ei uskois vanhasta pollimestarista!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vain yksi jumala ruukataan kirjottaa isolla alkukirjaimella..
En usko siihin sen koommin kuin muihinkaan. Sen tosin ei pitäisi olla pienikään yllätys kelleen

Joni

Well-known member
Uskon Klickin voimaan jos ei mikään muu toimisi.