Uskotko Jumalaan?

Uskotko Jumalaan?

• Äänestäjiä yhteensä
    66

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Asia ei ole vielä valjennut minulle. Ehkä asia selviää seuraavan 43 vuoden aikana.

haju

Banned
Formulanomi sanoi:
Asia ei ole vielä valjennut minulle. Ehkä asia selviää seuraavan 43 vuoden aikana.
HÄHÄHÄ, Formulanomi ei halua ottaa kantaa. Arkistoidaan, ei suljeta.

haju

Banned
Formulanomi sanoi:
Eiku mä en tierä...ehkä tämä vielä selviää.:thumbup:
Millaista uutta tietoa oletat vielä tästä asiasta saavasi, että käsityksesi selkenee?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
haju sanoi:
Millaista uutta tietoa oletat vielä tästä asiasta saavasi, että käsityksesi selkenee?
En tiedä tarvitaanko tuohon varsinaisesti uutta tietoa, ennenminkin tiedon jalostamista. Suuntaan tai toiseen...;)

haju

Banned
Formulanomi sanoi:
En tiedä tarvitaanko tuohon varsinaisesti uutta tietoa, ennenminkin tiedon jalostamista. Suuntaan tai toiseen...;)
No oli miten oli, suhtautumisesi pollin kysymykseen oli minulle pienoinen yllätys.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Uskon, mutta se että millainen se jumala on...se onkin toinen stoori.

haju

Banned
Formulanomi sanoi:
Ennen kuin vastaan, voitko kertoa miksi sinun täytyy lyödä tuo välilyönti kysymysmerkin eteen? On nimittäin harvinaisen ärsyttävä tapa. Aivan varmasti tiedät, että se on kieliopin vastainen tapa. Näyttääkö se mielestäsi paremmalta? En edes tapani mukaan nyt velluile, vaan oikeasti olen kiinnostunut. Tuo ärsyttävä tottumus kun on monella muullakin forumistilla.

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
haju sanoi:
Ennen kuin vastaan, voitko kertoa miksi sinun täytyy lyödä tuo välilyönti kysymysmerkin eteen? On nimittäin harvinaisen ärsyttävä tapa. Aivan varmasti tiedät, että se on kieliopin vastainen tapa. Näyttääkö se mielestäsi paremmalta? En edes tapani mukaan nyt velluile, vaan oikeasti olen kiinnostunut. Tuo ärsyttävä tottumus kun on monella muullakin forumistilla.
Tykkään niin mahrottaman paljon kysymysmerkeistä, että haluan korostaa niiden arvoa. ;)

ps. Tai no...en ole kyseistä tapaa ennen noteeranut tai huomanutkaan. (eli kyllä se tulee sitten kait jotenkin vaistomaisesti ? )

haju

Banned
Formulanomi sanoi:
Tykkään niin mahrottaman paljon kysymysmerkeistä, että haluan korostaa niiden arvoa. ;)

ps. Tai no...en ole kyseistä tapaa ennen noteeranut tai huomanutkaan. (eli kyllä se tulee sitten kait jotenkin vaistomaisesti ? )
Tämä kai on tulkittavissa niin, että tapaan on tulossa parannus?

Mickey

Well-known member
Ace17 sanoi:
Tiedustellaanpas tällä kertaa tällaista henkilökohtaista asiaa.
Tästä voisi päätellä tästä että jumala olisi olemassa, mutta uskotko häneen..
Sanotaan että ei ole tietääkseni minulle ilmestynyt.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
En ota kantaa. Toisaalta olisin voinut klikata "en", koska tuo "en ota kantaa" viittaa negatiiviseen ateismiin (= jumalanuskon puuttuminen), eikä varsinaisesti siihen että vastaaja olisi agnostikko.