Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Asia ei ole vielä valjennut minulle. Ehkä asia selviää seuraavan 43 vuoden aikana.
HÄHÄHÄ, Formulanomi ei halua ottaa kantaa. Arkistoidaan, ei suljeta.Formulanomi sanoi:Asia ei ole vielä valjennut minulle. Ehkä asia selviää seuraavan 43 vuoden aikana.
Eiku mä en tierä...ehkä tämä vielä selviää.:thumbup:haju sanoi:HÄHÄHÄ, Formulanomi ei halua ottaa kantaa. Arkistoidaan, ei suljeta.
Millaista uutta tietoa oletat vielä tästä asiasta saavasi, että käsityksesi selkenee?Formulanomi sanoi:Eiku mä en tierä...ehkä tämä vielä selviää.:thumbup:
En tiedä tarvitaanko tuohon varsinaisesti uutta tietoa, ennenminkin tiedon jalostamista. Suuntaan tai toiseen...haju sanoi:Millaista uutta tietoa oletat vielä tästä asiasta saavasi, että käsityksesi selkenee?
No oli miten oli, suhtautumisesi pollin kysymykseen oli minulle pienoinen yllätys.Formulanomi sanoi:En tiedä tarvitaanko tuohon varsinaisesti uutta tietoa, ennenminkin tiedon jalostamista. Suuntaan tai toiseen...![]()
Kuinka niin ?haju sanoi:No oli miten oli, suhtautumisesi pollin kysymykseen oli minulle pienoinen yllätys.
Sekös meitä vituttaa.Sam sanoi:Piti kuitenkin julkinen polli tehdä.![]()
Ennen kuin vastaan, voitko kertoa miksi sinun täytyy lyödä tuo välilyönti kysymysmerkin eteen? On nimittäin harvinaisen ärsyttävä tapa. Aivan varmasti tiedät, että se on kieliopin vastainen tapa. Näyttääkö se mielestäsi paremmalta? En edes tapani mukaan nyt velluile, vaan oikeasti olen kiinnostunut. Tuo ärsyttävä tottumus kun on monella muullakin forumistilla.Formulanomi sanoi:Kuinka niin ?
Allekirjoittanut ei ainakaan epäile lain.. ihan rehellinen pakana olen. :ahem:312T4 sanoi:Epäileviä Tuomaksia![]()
Tykkään niin mahrottaman paljon kysymysmerkeistä, että haluan korostaa niiden arvoa.haju sanoi:Ennen kuin vastaan, voitko kertoa miksi sinun täytyy lyödä tuo välilyönti kysymysmerkin eteen? On nimittäin harvinaisen ärsyttävä tapa. Aivan varmasti tiedät, että se on kieliopin vastainen tapa. Näyttääkö se mielestäsi paremmalta? En edes tapani mukaan nyt velluile, vaan oikeasti olen kiinnostunut. Tuo ärsyttävä tottumus kun on monella muullakin forumistilla.
Tämä kai on tulkittavissa niin, että tapaan on tulossa parannus?Formulanomi sanoi:Tykkään niin mahrottaman paljon kysymysmerkeistä, että haluan korostaa niiden arvoa.![]()
ps. Tai no...en ole kyseistä tapaa ennen noteeranut tai huomanutkaan. (eli kyllä se tulee sitten kait jotenkin vaistomaisesti ? )
Todennäköisesti ?!haju sanoi:Tämä kai on tulkittavissa niin, että tapaan on tulossa parannus?
Oikeestiko ?Formulanomi sanoi:Todennäköisesti ?!
?haju sanoi:Oikeestiko ?
Tästä voisi päätellä tästä että jumala olisi olemassa, mutta uskotko häneen..Ace17 sanoi:Tiedustellaanpas tällä kertaa tällaista henkilökohtaista asiaa.