Uskotko Ufoihin?

Uskotko maapallon ulkopuolisen älyllisen elämän olemassaoloon?

• En, täyttä huuhaata.

Äänet: 7 13,2%
  • Kyllä, mutta en ole lautasia nähnyt.

Äänet: 21 39,6%
  • Kyllä, ja uskon, että allut ovat vierailleet maapallolla jossain vaiheessa maapallon historiaa.

Äänet: 14 26,4%
  • Kyllä, olen myös nähnyt ns. ufoja livenä.

Äänet: 4 7,5%
  • Kyllä, minut on siepattu.

Äänet: 7 13,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    53
  • Äänestys suljettu. .

Archie

Well-known member
Off-Topic sanoi:
Kyllä mä uskon ja vakaasti. Mulla on siitä todiste, jota pahinkaan skeptikko ei voi kiistää; Juhan af Gran. Jos ei UFOja olis, niin mistä se on tullut?
Jenkeistä

Off-Topic

Well-known member
Ai jaa? No en mä sitten ufoihin uskokaan, toisaalta taas mistä ne jenkit tulee?

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mä oon ihan kaffella noista avaruushommista... ei mun järki riitä semmoseen. avaruus kaareutuu... :confused: miten vaan..... mun mielestä se olis tilanhaaskausta jos me oltais ainoat elolliset koko universumissa.

raivostuttaa kaikki tieteisleffan alienit, muistuttaa aina enemmän tai vähemmän ihmisiä... mistä sitä tietää vaikkei ihmissilmä pystyis näkemään niitä? ja jos niitä on monta lajia? :confused:

Mä saan migreenin jo pelkästä ajattelemisesta. :thumbdown

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Erittäin mukavaa luettavaa; kyllä sitä normaali ihminen toivoisi selityksiä näille asioille, mutta suattaapi mennä muutama miljoona vuotta ennen kuin monet asiat selviävät.:dunno:

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Maailmankaikkeudessa on niin paljon aurinkokuntia, että väkisinkin on löydyttävä useita planeettoja joissa on mahdollisuus elämään, niistäkin osassa elämä on jollain tapaa älykästä kuten täällä, ja taatusti löytyy myös planeettoja joissa elämä on paljon kehittyneempää kuin täällä, onhan tämä planeetta sentään suhteellisen nuori ja ihmisiäkään täällä ei ole kauaa ollut.

Kaiken järjen mukaan Maan ulkopuolista elämää on olemassa, sitä ei vain pystytä konkreettisesti todistamaan - ainakaan vielä. ;)

Mutta onko sitten mahdollisesti miljardien valovuosien päästä voinut tänne tulla lentäviä lautasia tai mitä ikinä ovatkaan? Sekin on täysin mahdollista. Nehän voivat olla miljardeja vuosia ihmisiä kehityksessä edellä, asuttaneet useita planeettoja useissa aurinkokunnissa ja galakseissa ja keksineet kaikkea mahdollista mitä ihmisen mieli ei pysty ymmärtämään. Nehän voivat ihan hyvin olla ihmisille näkymättömiä, pystyä lukemaan ihmisten ajatuksia jne. Mutta joo, nyt menee jo liiaksi scifin puolelle.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Lintu sanoi:
Maailmankaikkeudessa on niin paljon aurinkokuntia, että väkisinkin on löydyttävä useita planeettoja joissa on mahdollisuus elämään, niistäkin osassa elämä on jollain tapaa älykästä kuten täällä, ja taatusti löytyy myös planeettoja joissa elämä on paljon kehittyneempää kuin täällä, onhan tämä planeetta sentään suhteellisen nuori ja ihmisiäkään täällä ei ole kauaa ollut.

Kaiken järjen mukaan Maan ulkopuolista elämää on olemassa, sitä ei vain pystytä konkreettisesti todistamaan - ainakaan vielä. ;)

Mutta onko sitten mahdollisesti miljardien valovuosien päästä voinut tänne tulla lentäviä lautasia tai mitä ikinä ovatkaan? Sekin on täysin mahdollista. Nehän voivat olla miljardeja vuosia ihmisiä kehityksessä edellä, asuttaneet useita planeettoja useissa aurinkokunnissa ja galakseissa ja keksineet kaikkea mahdollista mitä ihmisen mieli ei pysty ymmärtämään. Nehän voivat ihan hyvin olla ihmisille näkymättömiä, pystyä lukemaan ihmisten ajatuksia jne. Mutta joo, nyt menee jo liiaksi scifin puolelle.
n.30 vuoden päästä on niin tehokkaita avaruusteleskooppeja, että sillä pystytään havaitsemaan Maan kokoisia planeettoja 150 valovuoden säteellä ;).. eiköhän sitten viimeistään löydetä exoplaneetoilta elämää.

Kokoajan löydetään kiihtyvään tahtiin uusia planeettoja ja havaitut planeetat ovat olleet 1-3 kertaa raskaampia kuin Jupiter ja ovat olleet "kiinni" tähdessään..erikoistapauksia.

Kuitenkin..Maa on normaalin kokoinen planeetta normaalilla etäisyydellä tähdestänsä, tähtemme on normaali jne. ;)