Uuden palvelimen testiä

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Toimii vihdoinkin... alkuhitaus on normaalia, koska UBB:n cache tyhjennettiin. Muissa sivuissa on vielä korjattavaa. Eiköhän tämä tästä vähitellen ole kunnossa.
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
tollanen tulee postatusten jälkeen:
Software error:
Can't locate /data/www/content/www.f1-forum.net/cgi-bin/latest_hack.cgi in @INC (@INC contains: /www/f1forum/cgi-bin/ubb /opt/perl/lib/5.00502/sun4-solaris /opt/perl/lib/5.00502 /opt/perl/lib/site_perl/5.005/sun4-solaris /opt/perl/lib/site_perl/5.005 .) at /www/f1forum/cgi-bin/ubb/ubb_new_reply.cgi line 567.
For help, please send mail to the webmaster (webmaster@f1-forum.net), giving this error message and the time and date of the error.
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@f1-forum.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

Premature end of script headers: /www/f1forum/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi
Tämmöstä näyttää kun koetan käyttää tuota keskustelupalstan alakulman "Hop to" -hommaa. Ei tosin ihan aina, mutta 90%:sesti.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Olet oikeassa, lisäksi se näkyy myös error-logeista, mutta syytä se ei kerro... Asennan kohta version 6.2 ja toivottavasti ongelmat häipyvät.

Tuo webmaster@f1-forum.net osoite ei sitten ole toiminnassa, eli ei kannata ilmoittaa virheistä sinne vaan osoitteeseen formula1@saunis.net
 

<Ria>

Guest
Tällänen teksti tuli kun yritin palata vapaan keskustelun topik listaan klikkaamalla kohtaa 'vapaa keskustelu' luettuani sitä ennen yhtä topikkia.
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@f1-forum.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

Premature end of script headers: /www/f1forum/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi
Palaamalla edellinen nuolella takaisin topikkiin ja yrittämllä uudelleen onnistui päästä sinne, siinä samalla vaan loggauduin ulos enkä taida muistaa salasanaani, joten nyt täytyy ilmeisesti tulla näille sivuille kokonaan uusiksi siinä toivossa, että loggaudun taas automaattisesti sisään. Tai koittaa kaikki sanat läpi, jotka olen saattanut salasanaksi laittaa.
 

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
Originally posted by <Ria>:
<STRONG>Tällänen teksti tuli kun yritin palata vapaan keskustelun topik listaan klikkaamalla kohtaa 'vapaa keskustelu' luettuani sitä ennen yhtä topikkia. Palaamalla edellinen nuolella takaisin topikkiin ja yrittämllä uudelleen onnistui päästä sinne, siinä samalla vaan loggauduin ulos enkä taida muistaa salasanaani, joten nyt täytyy ilmeisesti tulla näille sivuille kokonaan uusiksi siinä toivossa, että loggaudun taas automaattisesti sisään. Tai koittaa kaikki sanat läpi, jotka olen saattanut salasanaksi laittaa.</STRONG>
C:/WINDOWS/Temporary Internet Files/ ..@..F1-forum..-cookie. Jostain tuolta sun salasanasi saattaisi löytyä, jos ei sitten tule mieleen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
On muuten hemmetin nopea. Ainakin mulla tää toimii nyt tosi vikkelästi!

Kiitokset! :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei vaan aukene kaikki alueet mulla. Esim. Ylläpito tökkii, samoin Vapaa Keskustelu.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Mulla toiminta vaihtelee aika lailla. Välillä tosin tuota Rian mainitsemaa virheilmoitusta. Välillä kaikki toimii sitten niin mahottoman vikkelään.

Eiköhän tästä vielä hyvä tuu :)
 

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
Mulla on jotain ongelmaa varmaan cookie-failien kanssa kun loggaudun joka kerta pois kun avaan uuden sivun. :confused:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Originally posted by Dominic:
<STRONG>Ei vaan aukene kaikki alueet mulla. Esim. Ylläpito tökkii, samoin Vapaa Keskustelu.</STRONG>
Ongelma selvisi kun tyhjensin selaimesta cachen ja vanhat cookiet! :)
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Internal Server Error... tuli kaikista osastoista vaihdettaessa osastoa osastonvaihto-comboboxilla, kun en ollut loggautunut sisään (päivitys oli logannut minut ulos), mutta virhe poistui sisään loggautumisen jälkeen.
 
Ylös