Valde
Well-known member
- Liittynyt
- 8.4.2003
- Viestit
- 3148
Enpä jaksa uskoa, että Hirvonen hätyyttelisi kärkeä. Jos pystyy ajamaan 2 minuutin säteellä Petteristä maaliin niin hyvä. Jos eroa on minuutti niin todella hyvä.
Minulle tällä hetkellä kisan voittaja on täysi arvoitus. Viime kauden nopeiden kisojen perusteella Märtin vaikuttaisi suosikilta, kun Peugeotilla ei vieläkään ole kaikkia reservejä pelissä mukana. Toisaalta Loeb menee joka paikassa kovaa ja Citikka oli merkillepantavasti Mexicossa erityisen nopea vauhdikkailla erikoiskokeilla. Tämä voisi viitata siihen, että Sebastien olisi voittajasuosikki. Tosin auto on uusi ja sen ominaisuudet tuntemattomia; sama koskee Märtiniä.
Solberg oli pahuksen nopea Mexicossa, mutta ylivoima sijoittui hitaille ja keskinopeille erikoiskokeilla. Tosin nopeudessa ei valittamista minkäänlaisilla pätkillä. Petter on myös erittäin vahva voittajaehdokas. Mexicossa Grönholm lensi todella kovaa viimeisillä erikoiskokeilla ja syyksi ilmoitettiin onnistuneiden säätöjen löytäminen. Marcusta ei muutenkaan voi koskaan laskea pois. Arveluttavaa on kuitenkin auton kestävyys, nelivaihteinen aski sekä auton taipumus mennä pitkää sladia, mikä Uudessa-Seelannissa saattaa kostautua harvinaisen rankasti. Kaikesta huolimatta myös Grönholmin voi laskea voittajasuosikkien joukkoon.
Viimeisissä soraralleissa Loeb ja Solberg ovat erottuneet edukseen ja Märtin on hieman jäänyt taustalle. Toisaalta viime vuoden nopeissa ralleissa Märtin erottui selvästi edukseen edellämainituista. Vaikea sanoa kummalle näistä tekijöistä pitäisi antaa enemmän painoaarvoa.
Minulle tällä hetkellä kisan voittaja on täysi arvoitus. Viime kauden nopeiden kisojen perusteella Märtin vaikuttaisi suosikilta, kun Peugeotilla ei vieläkään ole kaikkia reservejä pelissä mukana. Toisaalta Loeb menee joka paikassa kovaa ja Citikka oli merkillepantavasti Mexicossa erityisen nopea vauhdikkailla erikoiskokeilla. Tämä voisi viitata siihen, että Sebastien olisi voittajasuosikki. Tosin auto on uusi ja sen ominaisuudet tuntemattomia; sama koskee Märtiniä.
Solberg oli pahuksen nopea Mexicossa, mutta ylivoima sijoittui hitaille ja keskinopeille erikoiskokeilla. Tosin nopeudessa ei valittamista minkäänlaisilla pätkillä. Petter on myös erittäin vahva voittajaehdokas. Mexicossa Grönholm lensi todella kovaa viimeisillä erikoiskokeilla ja syyksi ilmoitettiin onnistuneiden säätöjen löytäminen. Marcusta ei muutenkaan voi koskaan laskea pois. Arveluttavaa on kuitenkin auton kestävyys, nelivaihteinen aski sekä auton taipumus mennä pitkää sladia, mikä Uudessa-Seelannissa saattaa kostautua harvinaisen rankasti. Kaikesta huolimatta myös Grönholmin voi laskea voittajasuosikkien joukkoon.
Viimeisissä soraralleissa Loeb ja Solberg ovat erottuneet edukseen ja Märtin on hieman jäänyt taustalle. Toisaalta viime vuoden nopeissa ralleissa Märtin erottui selvästi edukseen edellämainituista. Vaikea sanoa kummalle näistä tekijöistä pitäisi antaa enemmän painoaarvoa.