FW08
Registered User of Talent
Remppuli käyttää nuuskaa! Varma tieto! Kuvasta näin! Ihan ilmiselvä pasinurmisylähuuli.
Remppuli oli vaan etsimässä sua.Hyvä ystäväni Remppuli, joka tulee matkaseuraksi, pelkää myös raketteja hirveästi.
Vähän jo jänskättää että mitenhän käy. Viimeksi pakeni saunaan lauteiden alle tärisemään.
Meinasitko muuten kakata housuun?Ei kauaa enää. :alppu:
kompTyöpäivä.
Josko ne ajatteli että sä olet ihan perseestä, eikä sua kutsuta mukaan.Voisin juoda kalsarikännit ja soittaa kavereille risteilylle että he ovat ihan perseestä kaikki kun eivät kutsuneet minua mukaan.
Hyvä kun varoitit ni pistetään luurit äänettömäks.Voisin juoda kalsarikännit ja soittaa kavereille risteilylle että he ovat ihan perseestä kaikki kun eivät kutsuneet minua mukaan.
Amatöörin silmin näyttää vakavalta, jos tuollaisesta seuraa oksentaminen. Tulee mieleen yks entinen miäs entiseltä kotikylältä joka lähti kylpyhuoneessa kaatumisen jälkeen ajelemaan lääkäriin vasta, kun päänsärky ei särkylääkkeelläkään vähentynyt. Perikuntansa haki sitten myöhemmin auton terveyskeskuksen pihalta.lyönyt takaraivonsa jäiseen pihaan. Tuloksena vertavuotava haava ja oksentaminen (ainakin aluksi).
Minäkin kehotin kaatujan poikaa viemään potilaan lääkäriin HETI.Amatöörin silmin näyttää vakavalta, jos tuollaisesta seuraa oksentaminen. Tulee mieleen yks entinen miäs entiseltä kotikylältä joka lähti kaatumisen jälkeen ajelemaan lääkäriin vasta, kun päänsärky ei särkylääkkeelläkään vähentynyt. Perikuntansa haki sitten myöhemmin auton terveyskeskuksen pihalta.
Mutta mä menen nyt sunkin puolesta tsuppaamaan. Ehkä herään tänä vuonna, ehkä en.
Ikävä juttu. Lienee aivotärähdys? Oksentaminen viittaa siihen. Omaan kokemusta yhdestä fillarirytinästä. Anteeksi etädiagnosoiti, mutta sitä on nyt liikkeellä.Tulipa pieniä muutoksia illan ja huomisen ohjelmaan. :frown: Joudun pikakomennuksella omaishoitajaksi, kun varsinainen hoitaja oli äsken liukastunut ja lyönyt takaraivonsa jäiseen pihaan. Tuloksena vertavuotava haava ja oksentaminen (ainakin aluksi). Näitä kaatujia alkaa olla joka puolella. *huoh*