Uudenvuodenaatto 31.12.2013

?

• Ampua raketteja

Äänet: 1 4,3%
  • Juoda ja katella raketteja

Äänet: 8 34,8%
  • Normipv

Äänet: 10 43,5%
  • En kerro

Äänet: 4 17,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    23

Lunssila

Well-known member
Masturboin jonka jälkeen itken itseni uneen.

Alkaa tuo tämän vuoden dokauskiintiö olla aikalailla täynnä, joten ei vaan jaksa.
Komp. Tosin mulla alkaa olla masturbaatiokiintiökin aikalailla täynnä. Eli mietin elämää ja itken itseni uneen.

markoj

Custom User
Aziz päntänny ittensä hapoille valmistautuessaan Tynnisen visikseen.

Hartsa76

Well-known member
Todnäk seison aika lähellä tätä paikkaa.
Seisot ilman housuja tunturilla keskellä hankea ihmetellen sitä miten ihmeessä olet sinne päätynyt ja että mihin suuntaan sinun pitäisi lähteä kävelemään päästäksesi takaisin sivistyksen pariin mahdollisimman nopeasti.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Seisot ilman housuja tunturilla keskellä hankea ihmetellen sitä miten ihmeessä olet sinne päätynyt ja että mihin suuntaan sinun pitäisi lähteä kävelemään päästäksesi takaisin sivistyksen pariin mahdollisimman nopeasti.
Mulle samat lääkkeet kuin sulla.

Tai tarkemmin ajateltuna en välttämättä halua ajatella Alppua ilman housuja.

Örfil

Guest
Ei mitään tietoa vielä. Vaimo varmaan juo jotain tapahtumaan kuuluvaa ja minä kokista, mutta kotona ainakin ollaan ja kuivutaan pystyyn.
Mulla on seuraava "vitamiinikuuri" Tapaninpäivänä, joten sen jälkeen ei pahemmin riehuta muutamaan päivään.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mulla on seuraava "vitamiinikuuri" Tapaninpäivänä, joten sen jälkeen ei pahemmin riehuta muutamaan päivään.
Taistelija osaa ottaa pienen breikin. Ja koota taas voimia. Voittaja on sitten oma sanansa. Sanoisin että se on RacerX.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä ole mitään suunnitelmia Uudeksi vuodeksi. Josko ottais rennosti, kun joutuu joulun passaamaan ja seurustelemaan.

Vittu siihen vielä päälle.:mad:

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Vois kai tota pari paukkua ampuakin. Ei se minulle paljoa sen erikoisempi päivä ole kuin muutkaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos ei ole hankea johon ajaa perhe niin hyvä varasuunnitelma vois olla vetää ihan kammokännit ja räjäyttää Albert Öääl tuhannen pillunpäreiks.