Andy tahtoo siulta kakkajuttuja.. ja pieru-Kui ny sillein? Minkä takia toivot tälläistä?
Varma tieto
Andy tahtoo siulta kakkajuttuja.. ja pieru-Kui ny sillein? Minkä takia toivot tälläistä?
Ei jukoslavia.. ei jeesus... juu ei onnistu.Andy tahtoo siulta kakkajuttuja.. ja pieru-
Varma tieto
Niin on ehdottoman välttämätöntä kertoa, että onko ne hyviä vai huonoja moderaattoreita. Ja mieluummin tämä päätelmä on tehtävä ilman ensimmäistäkään kuvaa kuinka he hommaansa tulevat hoitamaan.En ole näihin uusiin modeihin kiinnittänyt huomiota enkä tiedä keitä he ees ovat pitäneen tsekata ja sit sanoa, ovatko hyviä vai huonoja.
Kakkaaminen on ihan helppoa. Kokeile vaikka.Ei jukoslavia.. ei jeesus... juu ei onnistu.
Nyt puhuu mies kokemuksesta. Suoltanu paskaa päivittäin 30 vuotta. Molemmista päistä!Kakkaaminen on ihan helppoa. Kokeile vaikka.
Kokemus se on kokemuskin, varsinkin jos se on koettu Kostamuksessa.Nyt puhuu mies kokemuksesta. Suoltanu paskaa päivittäin 30 vuotta. Molemmista päistä!
Aunuksesta puhumattakaan.Kokemus se on kokemuskin, varsinkin jos se on koettu Kostamuksessa.
Osta sää nyt se mopo ja ole hijaa.Kakkaaminen on ihan helppoa. Kokeile vaikka.
Minä ainakin odotan hetken.Niin on ehdottoman välttämätöntä kertoa, että onko ne hyviä vai huonoja moderaattoreita. Ja mieluummin tämä päätelmä on tehtävä ilman ensimmäistäkään kuvaa kuinka he hommaansa tulevat hoitamaan.
Tähän sitten älämölöä siitä, että miten kaikki on nyt pielessä.
:thumbfh:
Kamoon, vähän rispektiä nyt hei!Mulle on edelleenkin aivan vitun sama kuka moderoi.
Linjakkuus, tasapuolisuus ja pelisilmä. Niitä jos vähääkään löytyy eväsrepusta, niin modet voi olla vaikka apinoita pahvilaatikossa. Tai pelkkiä pahvilaatikoita.
Lykkyä.
Ei olla. Edes.Modetkin ovat vain ihmisiä. Ainakin oletan niin.
Onko joku viimeiaikainen tapahtuma antanut olettaa että emme olisi?¨
Linjakkuus, tasapuolisuus ja pelisilmä. Niitä jos vähääkään löytyy eväsrepusta, niin modet voi olla vaikka apinoita pahvilaatikossa.
Rispektiä se olikin. Ehkä huonosti ilmaistuna.Kamoon, vähän rispektiä nyt hei!
Modetkin ovat vain ihmisiä. Ainakin oletan niin.
Kyllä. Rahat on loppu, ei ole varaa pahvilaatikkoon.Onko joku viimeiaikainen tapahtuma antanut olettaa että emme olisi?
Hiukanko sulla tulee tyhmä olo, kun joudut turvautumaan jälkiviisauteen jonkin sellaisen edessä, minkä muut ovat ilmaisseet jo ennalta.Rispektiä se olikin. Ehkä huonosti ilmaistuna.
Tarkoitin siis, monesta muusta poiketen, etten tuomitse ketään ennalta, vaan annan itse homman toimia puhua puolestaan. Mulle on siis aivan sama moderoinnin kannalta ketkä moderaattoreina heiluvat.
Älä osta, mene ennemmin paskalle.Kylläpä tekee nyt mieli ostaa mopo.