General FUp
Well-known member
Olisivatko moiset väitteet sitten välttämättä aivan tuulesta temmattuja, ainakaan kolmannen auton suhteen?
Jos näillä renkailla voittaa niin sehän nimenomaan on entistä enempi ajajan kykyä. Ja mäklaarenin testioikeus perustuu sääntöihin jotka on kaikille samat :thumbup:ml sanoi:Jotenkin mulla om sellainen kutina tästä kaudesta, että kausi on kaikkien fiaskokausien äiti. Jos Räikkönen onnistuu voittamaan mm:n, niin kaikki sanoo sen johtuneen rengassäännöistä, eikä ajajan kyvyistä.
Eipäsku mussutus alkais siitä, että kaikkea auton ja kuskin nopeutta ei voitu hyödyntää rengas ja moottorisäännön takia. Eli nopein ja paras kuski ei voita.J.Heldenview sanoi:Jos näillä renkailla voittaa niin sehän nimenomaan on entistä enempi ajajan kykyä. Ja mäklaarenin testioikeus perustuu sääntöihin jotka on kaikille samat :thumbup:
No tuo rengas sääntöhän oli samanlainen mm. 80-luvulla, kun ajettiin yhdellä sarjalla koko kisa!ml sanoi:Eipäsku mussutus alkais siitä, että kaikkea auton ja kuskin nopeutta ei voitu hyödyntää rengas ja moottorisäännön takia. Eli nopein ja paras kuski ei voita.
Itse olen myös tämän yhden renkaan käyttämisen puolella. Ennakoin / pohdin vain mahdollista tulevaisuutta jos Miihkaili ei voitakaan.patriot sanoi:No tuo rengas sääntöhän oli samanlainen mm. 80-luvulla, kun ajettiin yhdellä sarjalla koko kisa!
Pienen pieni TÄSMENNYS sääntöihin.ml sanoi:
Kohta 6) on sellainen, että tosta saadaan vielä mussutusta aikaiseksi. Mitä tarkoittaa riittävän kulunut? Toisaalta jos tankkaus on kiellettyä, niin renkaan vaihto hyödyttää vain turva-auton ollessa radalla. Eli viimeisillä kierroksilla autot luistelevat pidon äärirajoilla ja lahjattomimmat ajavat kaiteisiin, turva-auto tulee radalle. Rohkeat tulevat renkaiden vaihtoon turvallisuuten vedoten ja Fia soppa onkin valmis. :doubtful:
Sanotaanko kaikki yhdessä: vainoharhaisuuttaGhost_Glove sanoi:Pienen pieni TÄSMENNYS sääntöihin.
Mun tietääkseni talli saa vaihtaa YHDEN renkaan kerrallaan.
Eli jos se yks puhkee tai on vaarallisen kulunut se saadaan vaihtaa
jo aiemmin harjoituksissa käytettyyn.
Joten aika peli mies saa olla, jos käy turva-auton aikana neljä kertaa varikolla!
Tää alkaa menee sellaseks, että joka asiasta pitää vaan miettiä kuinka siitä saadaan laittomuuksia aikaseks tai kuinka ferrari hyödyntää tätäkin. Ja se alkaa näyttään aika naurettavalta jo.
Tylsistyttäisiin kuoliaaksi, kun radalla ei tapahdu mitään, niin pitää kehittää kaikkea tausta-hulabalootaGeneral FUp sanoi:Sanotaanko kaikki yhdessä: vainoharhaisuutta
Siksihän tämä foorumi juuri onkin, ja tämä ei ollut sarkasmiakouvotsvoni sanoi:Tylsistyttäisiin kuoliaaksi, kun radalla ei tapahdu mitään, niin pitää kehittää kaikkea tausta-hulabaloota
Toivotaan näin:thumbup:General FUp sanoi:Siksihän tämä foorumi juuri onkin, ja tämä ei ollut sarkasmia
Ja naivisti kuvittelisin että nyt voisi radalla oikeasti tapahtuakin