Uudet tallit

Mitkä kolme tallia ottaisisit mukaan kaudelle 2010?


  • Äänestäjiä yhteensä
    83
  • Äänestys suljettu. .

Turboahti

Well-known member
Liittynyt
22.7.2008
Viestit
537
Sijainti
Tampere
Onkos muuten tietoa, ketkä tuon Marchin takana ovat? Toimiiko talli vielä vanhassa tehtaassa?
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Kuin se siihen pystyi, ilmoittautumisaika meni jo?
Mahtoi ilmoittautua ihan ajallaan, mutta kertoi ilmoittautumisestaan vasta nyt? Ilmoittautuneitahan ei ole missään virallisesti julkaistu, vaan tiedot perustuu siihen mitä kukin on itse omista tekemisistään raportoinut.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Nonnii, sehän vielä puuttuukin jos jos toiset mokovat seittemän tiimiä kertoo ilmoittautuneensa. :alppu:
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Noista USF1, Prodrive ja March.

USF1 koska ovat ihan varmasti valmiita koska jo pitkään valmistautuneet ja hauskaa nähdä Jenkkitalli.

Prodrive koska David Richards on tunnettu tyyppi eikä tule ihan miten vaan mukaan.

March ihan siksi, että niitten menoa 80- ja alku 90- luvulla oli hauska nähdä. (videoista siis, en pahemmin itse tallia muista muuten).
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
USF1, Lola ja Prodrive. Lolassa ja Prodrivella on jo historiaa entuudestaan, ja USF1 on ehdottomasti saatava mukaan, että voin nauraa partaani jenkeille kun rämpitäv pari vuotta ja heittävät pyyhkeen kehään saavuttamatta pistettäkään. :alppu:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13790
...ja USF1 on ehdottomasti saatava mukaan, että voin nauraa partaani jenkeille kun rämpitäv pari vuotta ja heittävät pyyhkeen kehään saavuttamatta pistettäkään.
Katsotaan nyt ensin :)
 

SPE 04A

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
652
Vain USF1, EE ja Lola kuulostavat jossain määrin uskottavilta, ehkä myös Prodrive - tosin FIA saattaa nähdä D.Richardsin tiimille pienoisena miinuksena kauden 2008 MM-sarjan, johon Prodrive hyväksyttiin...

Litespeed on rakentanut F3-autoa, mutta kuka oikeasti uskoo Gascoynen tekevän Brawnit - ilman Hondan rahoja?

Campos, Superfund ja March eivät vaikuta mitenkään realistisilta - vaikka Marchia jostain käsittämättömästä syystä hehkutetaankin. :rolleyes:
(March Racing Organisation still exists as a non-trading registered company despite not having any involvement in motorsport since the F1 team collapsed in the build-up to the 1993 season. -Autosport)

Mutta muistetaanhan March suurena suomalaistallina, kun Kozarowitzky kävi ajamassa kaksi DNQ:ta March-Cosworthilla (tosin yksityisautolla).
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vain USF1, EE ja Lola kuulostavat jossain määrin uskottavilta, ehkä myös Prodrive - tosin FIA saattaa nähdä D.Richardsin tiimille pienoisena miinuksena kauden 2008 MM-sarjan, johon Prodrive hyväksyttiin...
Prodriven jääminen pois johtui FIA:sta, joka ei lupauksista huolimatta sallinutkaan ostoautoja. Tai tarkemmin Williamsista, joka kyseisen asian riitautti.
Campos, Superfund ja March eivät vaikuta mitenkään realistisilta
Camposista taidetaan tietää kaikkein eniten. Dallaran kanssa on sovittu kolmivuotinen sopimus runkojen toimittamisesta ja moottorit on tilattu Cosworthilta. Ei siis sikäli kuulosta lainkaan pahalta, noilta löytyy kyllä tietotaitoa. Rahoituspuoli toki on kaikkien projektien osalta vielä aika hämärän peitossa ja varmasti osin keskenkin vielä.

Grandprix.comista voi lueskella kuka niiden mielestä on vakavasti mukana.

-Edit- Omasta mielestäni varteenotettavia on enemmänkin kuin kolme, joten jos kaikki vanhat jatkavat, joku jää nuolemaan näppejään. Mutta ei nämä vanhat ikuisesti ole mukana, joten on hyvä, että halukkaita tulokkaita löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

SPE 04A

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
652
Camposista taidetaan tietää kaikkein eniten. Dallaran kanssa on sovittu kolmivuotinen sopimus runkojen toimittamisesta ja moottorit on tilattu Cosworthilta. Ei siis sikäli kuulosta lainkaan pahalta, noilta löytyy kyllä tietotaitoa. Rahoituspuoli toki on kaikkien projektien osalta vielä aika hämärän peitossa ja varmasti osin keskenkin vielä.
Selvä. Dallaran kanssa projekti vaikuttaa urheilullisesti järkevältä. Tosin Dallaran viimeisin F1-projekti meni jäihin, kun Shnaider päätti kuitenkin luottaa Jordanin/Midlandin omaan suunnittelutiimiin.
 
Ylös