Uusi kännykkä

jjv

Arschloch
Rupesin lataamaan Windows 10 -päivitystä Lumiaan. Ilmoitti että pitäis onnistua ja lataamaan lähti, mutta nollassa prosentissa tuo latauspalkki on ollut jo tovin. Taitaa olla turhaa hommaa.

edit: on siä jo 8%

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
^ Se oli viiden tunnin projekti. Nyt tuntuu luuri hitaammalta ja osuminen kuvakkeisiin vaikeampaa. Voin suositella.

Örfil

Guest
Luulen että omistan tällä hetkellä elämäni viimeisen windows -puhelimen. Katoavaa kansanperinnettä tuntuu olevan.

Harmi, sillä pidän ajatuksesta että tietokoneessa ja mobiililaitteissa on sama käyttis.

oldez

Well-known member
Luulen että omistan tällä hetkellä elämäni viimeisen windows -puhelimen. Katoavaa kansanperinnettä tuntuu olevan.

Harmi, sillä pidän ajatuksesta että tietokoneessa ja mobiililaitteissa on sama käyttis.
Sama. Itseä harmittaa se että käyttiksessä oli hitosti potentiaalia, mutta valitettavasti tekivät sovellusten porttaamisesta alkuun liian vaikeaa. Nyt pitää vaihtaa Androidiin, mutta se ei ole yhtään niin kiva käyttis vaikka appseja riittääkin. Esim. Nexuseen ei saa aloitusnäkymän ikoneihin näkymään lukemattomien viestien määrää ilman että ostaa launcherin tai että valkkaa jonkun mainosrahoitteisen version jossa pitää luovuttaa sielu sovelluskehittäjälle. Iphone taas on monelta osin liian epäkäytännöllinen.

Archie

Well-known member
Yksi tuttu vei uuden Lumiansa huoltoon, kun sen netti oli liian huono. Kytkivät huollossa mobiilidatan päälle, jonka jälkeen netti parani kummasti. Hyvä että vei huoltoon, sillä oli jo vaihtamassa puhelinta.

Lunssila

Well-known member
Jotain hyvää nykypuhelimissakin on: tämä Googlen puheentunnistus hakukentässä on ainakin mulla toiminut täydellisesti niinä viitenä kertana kun olen sitä käyttänyt. Kätevä esim ajaessa, ei sillä että ajaessa olisin puhelinta käyttänyt, mutta erityisesti ajaessa kätevä.