Uusi kännykkä

burb

.
Mulla on 3000. Ihan tiedoksi.
Mulla näköjään 2100mAh. Parin muun vastantulleen kännykän lukemat oli alle 2000.
Että onko tuo nyt sitten paljon vai vähän vai jotain muuta, en tiedä, en osaa sanoa, menkää pois, haluan nukkua.

Lunssila

Well-known member
Ei koolla ole väliä, vaan miten sitä käyttää.

markoj

Custom User
Mitä ominaisuuksia pitäs tabletin hankinnassa ottaa huomioon? Mitä pitää välttää? Pienehkö sais olla, sekä 3/4G ynnä wifi.

burb

.
Mitä ominaisuuksia pitäs tabletin hankinnassa ottaa huomioon? Mitä pitää välttää? Pienehkö sais olla, sekä 3/4G ynnä wifi.
Kymppituumanen pitää olla. Pienemmällä et tyydytä vittujakaan.
Jos sulla on kännykässä 4G, niin voit sillä jakaa yhteyden, turha maksaa tabletin 4G-ominaisuudesta.
Selkeästi suurin osa ajasta itsellä tab->kotiwlan->netti, ja jos tarvetta tulee tab->kännykkä->netti. Toki tarpeen mukaan. En itse ole nähnyt tarvetta täppärin 4G:lle.
Älä osta pientä. Pienellä saat pienen maineen. Me haukutaan sun kikkeliä jos ostat pienen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mulla on 8" Huawei ja tykkään tästä enämpi kuin tuosta isommasta iPadista. Kivempi pitää käsissä ja näkyy telkkariohjelmat ihan hyvin.

Örfil

Guest
Sim -korttien minimoimiseksi voi harkita myös sen pakollisen taskussa olevan kännykän käyttöä wlanina tabletille. Onhan se toki astetta "monimutkaisempaa", mutta päädymme tässä nyt vastaavaan kysymyksen asetteluun kuin oli "kauko-ohjaimella avautuvat ikkunat vai ei".

markoj

Custom User
Ostin jonku Lenovon kasituumaisen joogatapin ja Motorolan puhelimen. Kiitos avusta burb ja muut.