Uusi kännykkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Micael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi. Huomasin vastanneeni johonkin muuhun kysymykseen. :o

Lähipiirissä on monta hyvin palvellutta Samsungia.
Mutta eipä tuo valmistaja kerro vielä mitään. Malli/merkki sitäkin enemmän. Ja onko paljon ajettu ja onko jakopään hihna vaihdettu.

Mä hankin lankapuhelimen attanas. Siinähän ovat työpaikalla ihmeissään WhatsApp-pakkoineen. Maksaisivat edes kunnolla niin olisi varaa hankkia velvoittamiaan puhelimia, ¤#=)(/&!#

Kannattaa myös selvittää kaksoismassavauhtipyörätilanne jostain nettiforumilta ennen ostopäätöstä.

Heh, Massa.

Massa on kyllä ärsyttävä. Rupesi ihan kismittämään. JEV on ilman ajopaikkaa kun tuollaiset ihmistakapuolet siellä ajelevat.

Albertin paha silmä hajoittaa minkä tahansa elektronisen laitteen. Resistance is futile.

JVE:lle ei olisi mitään iloa jos Massa lopettaisi, koska Rubens kyttää ajopaikkaa Williamsilta.

Mun autossa on ollut käynnistymisongelmia Lahden reissun jälkeen. Millä poistan kirouksen autostani?

Albert pyysi symbolia, minä postasin semmoisen. Läppä sen kuin pahenee, kun joutuu selittämäänkin :(

Kiinalainen LeEco (ent. LeTV) alkaa kaupitella uusia Le Max2-puhelinmalleja, joissa 10-ytiminen prosessori, 5,7-tuumainen 1440x2560-näyttö 515 ppi, dual-SIM, RAMmia 6 gigaa, 21-megainen takakamera, etukamera 7 megaa, ultraäänellä toimiva sormenjälkitunnistin, NFC, metallirunko, Qualcomin pikalataus versio 3.0. Hakkaa Samsungin, HTC:n ja muiden kärkivalmistajien nopeimmat huippupuhelimet noin viisinkertaisella Antutu-tuloksella :eek::eek:
Intiassa alettiin jo myydä 3 gigan RAMilla varustettua LE 2-mallia. Hintaa sillä siellä euroissa 144 :eek:
Kiinassa Le Max 2-lippulaivamallilla hintaa n. runsaat 300 euroa.

Kuvassa Le 2-malli.

Näytä liitetiedosto 22745

Minä kun tarvitsisin ihan vaan puhelu- ja tekstiviestipalvelut. Budjetti on satkun.

Whatsapillakin siitäkin saadaan hintaa pois rutkasti. :P R&K:n puhelimella ei ainakaan liikaa hintaa. Eiks tosta enää high techimpää oli silmän kautta tapahtuva lukituksen poisto.