Uusi nimi Man-saaren ajoissa!

American Rene

Active member
Juha Kallio yrittää vakuutella mediaa nelossijallaan Virtasalmen SM:ssä.

"Kyllähän tää oli siihen nähden hieno suoritus, ihan työvoitto, että vajaa viikko ennen kisaa kaaduin Man-saarella" Kallio röyhistelee.

-Älä jauha paskaa, kaikki muistavat sinut miehenä joka lähti isolla melulla TT:hen ja tuli savet housussa takasin kun vähän stonga vispasi kurvissa.

"No mutta siis kuka muka tässä huoneessa muka on ikinä ajanut tosissaan Man-saarella hä? Kysynpä vaan?"

-Itseasiassa minä ajoin omalla siviilipyörällä ja mun kierrosaika oli parempi kuin sun harjotuksissa ajama, kuittaa rokonarpinen toimittaja, joka näyttää siltä kuin olisi ryypännyt koko yön ja sitten pelästynyt jotakin.

-Mitä Kallio olet mieltä seuraavasta suomalaisesta joka lähtee valloittamaan Mountain Coursea?

"Sellaista tuskin tällä vuosikymmenellä nähdään" Kallio kuittaa.

-Sellainen on jo! Pertti Augustin on luvannut puikottaa Classic TT:ssä kierrosajat uusiksi viisikymppisellä! Hän ajaa Formulanyrkkeilijät Race Teamin väreissä ja taustalla on mm. Psychotic Augustin! Jankovski on kirittänyt Peraa Pyynikinharjulla uskomattomiin kierrosennätyksiin vaikka betoniporsaat on vielä edessä! Pera on kuulemma päässyt 50-kuutioisella hyvin lähelle Mike Hailwoodin kierrosennätystä ja ennen Classic TT:tä tankataan vielä douppia Teneriffalla!

Kallio mykistyy.

burb

.
Itselläni ei ole mutta olen kyllä harkinnut hommaavani. Toisaalta sinkulle se lienee vähän turha mutta jos sattuu päiväkahviseuraa käymään niin voihan sen sitten ottaa esille.

Lunssila

Well-known member
Hienoa. Käynpä lukemassa Arvo "Full points" Kivelän tarinan kertaukseksi.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Onhan tuossa totuuspohjaa (loppuosassa on tajuntaa kaventavien aineiden käyttö pääosissa). Man-saarelta uutisoitiin, että Kallio kaatui pahasti, mutta tosiaan ajoi kohta jo SM-kisoissa. Mitähän oikeasti tapahtui?

American Rene

Active member
Jos palataan hetkeksi asialinjalle niin paha sanoa.

Kallio oli kaatunut harjoituksissa 27th Milestonen kulmilla mutta päässyt sairaalasta muistaakseni saman päivän aikana. Perjantaina kun odoteltiin Kalliota kohdalle Lightweight TT:ssä niin mies olikin jo Suomessa ajamassa SM:ää.

Villi veikkaus että koko homma meni ihan vituiksi, senhän piti ajaa alunperin JHS:n pyörällä mutta tämäkin taisi peruuntua. Myöskään North West 200:ssa Kallio ei ollut mukana eikä varmasti tule olemaan muissakaan katukisoissa saarilla.

Yhtään infoahan mies ei itse ole pistänyt mihinkään vaikka oli noita "Suuntana Man-saari"-blogia yms.