Timanfaya
Group Speed Devils
Näyttää ilme kertovan jo kaiken...
Näyttää ilme kertovan jo kaiken...
Suomiko juottaa katkeraa kalkkia?Näyttää ilme kertovan jo kaiken...
Pakkokin olla, että ovat saaneet päät samaan kuvaan .On tainnut kuvaajakin ottaa pari pohjalle, siinä määrin vinossa horisontti
Ei silloin jos tuo Aran vierustoveri on rouva Medvedeva.Araa käy vähän sääliksi.
Joidenkin tapa pitää hauskaa:
Miten niin? Siinähän pitää tarakkaa paikallaan. Itse on paikkansa valinnut. Vai oliskohan makeat kuvat, jos Venäjän presidentti olis tuolla selkä menosuuntaan hypyytettävänä.Araa käy vähän sääliksi.
Kaikenkaikkiaan ihan perseestä koko homma.Joidenkin tapa pitää hauskaa:Jr- sanoi:
http://www.facebook.com/group.php?gid=44317486219&v=info&ref=search#!/group.php?gid=44317486219&v=wall&ref=search
Omituisia tyyppejä tuolla naamakirjassa. Niin kuin tuo nimimerkki "Hanna Turunen", joka kirjoittaa lähes pelkästään englanniksi, vaikka nähtävästi suomea osaa ja muutkin kirjoittaa suomeksi. Enköhän pysy vast'edeskin kaukana kyseisestä sivustosta.
Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.Kim Jong-il on yksi maailman vaarallisimmista ihmisistä, mutta se ei käy ilmi hänen 1 200 virallisesta tittelistään. Arvo- ja ammattinimikkeiden mukaan hän ei ole pohjoiskorealainen diktaattori vaan esimerkiksi "planeetan suojelusenkeli", "kuuman rakkauden ikuinen syli" ja "hienoin mies, joka on koskaan elänyt".
Kuulostaa siltä että jollakin on jotakin uutismaista kerrottavaa?Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Aloitetaan vaikka tästä minun webslavestani. Ehdotettiin, vaan ei otettu käyttöön.Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Itselle ei juuri mitään titteliä tms. ole edes ehdotettu.Tittelin kipeyttä
Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Et ole tosissasiAloitetaan vaikka tästä minun webslavestani. Ehdotettiin, vaan ei otettu käyttöön.
Nyt pitää kysyä?Kuulostaa siltä että jollakin on jotakin uutismaista kerrottavaa?
No eihän se mulle kuulu. Mut onneksi olkoon!! :thumbup::thumbup:Nyt pitää kysyä?
**No eihän se mulle kuulu. Mut onneksi olkoon!! :thumbup::thumbup:
Ehdottaisin joitakin näistä koppalakille suotuisista. Planeetan suojelusenkeli, kuuman rakkauden ikuinen syli ja hienoin mies joka on koskaan elänyt.**
Ei ole titteleitä siunaantunut "eronnut"-statuksen jälkeen.