Timanfaya
Group Speed Devils
Näyttää ilme kertovan jo kaiken...
Näyttää ilme kertovan jo kaiken...
On tainnut kuvaajakin ottaa pari pohjalle, siinä määrin vinossa horisontti
Ei silloin jos tuo Aran vierustoveri on rouva Medvedeva.Araa käy vähän sääliksi.
Joidenkin tapa pitää hauskaa:
Araa käy vähän sääliksi.
Kaikenkaikkiaan ihan perseestä koko homma.Joidenkin tapa pitää hauskaa:Jr- sanoi:
http://www.facebook.com/group.php?gid=44317486219&v=info&ref=search#!/group.php?gid=44317486219&v=wall&ref=search
Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.Kim Jong-il on yksi maailman vaarallisimmista ihmisistä, mutta se ei käy ilmi hänen 1 200 virallisesta tittelistään. Arvo- ja ammattinimikkeiden mukaan hän ei ole pohjoiskorealainen diktaattori vaan esimerkiksi "planeetan suojelusenkeli", "kuuman rakkauden ikuinen syli" ja "hienoin mies, joka on koskaan elänyt".
Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Aloitetaan vaikka tästä minun webslavestani. Ehdotettiin, vaan ei otettu käyttöön.Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Itselle ei juuri mitään titteliä tms. ole edes ehdotettu.Tittelin kipeyttä
Onkohan kellään forumistilla outoa tittelinimikettä tahi ehdotettu moiseen siirtymistä? Ei jaksa toikkia tehdä, niitä riittää muutenkin.
Et ole tosissasiAloitetaan vaikka tästä minun webslavestani. Ehdotettiin, vaan ei otettu käyttöön.
Nyt pitää kysyä?Kuulostaa siltä että jollakin on jotakin uutismaista kerrottavaa?
Nyt pitää kysyä?
**No eihän se mulle kuulu. Mut onneksi olkoon!! :thumbup::thumbup:
**
Ei ole titteleitä siunaantunut "eronnut"-statuksen jälkeen.