Vaalikoneet 2011

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minulle myös nämä koneet alkavat nyt riittää.

En aio äänestää yhtäkään konetta näissä vaaleissa.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Johan on. Joku piraattipuolueen(?) kaveri kärjessä, kolmantena Mikko Alatalo ja kuudentena Marko Asell. Hyvin menee mutta menköön. En kyllä aatellu ketään tästä top10:stä äänestää, joten kaipa tässä pärstäkertoimen perusteella tehdään valintaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Uskon kyllä enemmän tuohon aiemmin olleeseen "puoluekoneeseen", ja äänestän sen mukaan sitten ehdokkaani... Kun tuntuu, jotta vaalikoneitten ääripäistä löytyy vasureita-kokoomuslaisia tai vihreitä-kepulaisia, niin ryhmäkuri on kuitenkin se joka ratkaisee.

Stedos

Banned
Sijainti
kuussa
Yllättävän paljon tänne eksynyt Virheiden äänestäjiä. Ja Persuistakin oli joku naikkonen jo huolissaan, kun listalle ryntäsivät.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos tuon testin vastaukset ovat aitoa Soinia, se mies on vielä tyhmempi kuin olen ymmärtänytkään.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jos tuon testin vastaukset ovat aitoa Soinia, se mies on vielä tyhmempi kuin olen ymmärtänytkään.
Hämmentävää, että tuo on mahdollista. Mutta näin se lienee.

Nuo naispappi, esiaviollinen seksi ja avioero laittomaksi -kohdat saavat kyllä haukkomaan henkeä.

markoj

Custom User
Ainakin pääpirteissään aitoja ovat, sen mitä minä nyt olen sen mielipiteisiin perehtyny.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eiköhän ne aitoja ole, mutta poimittu erilaisista yhteyksistä tarkoitushakuisesti. Esimerkiksi Nato-kanta on otettu kommentista, että jos Suomi kuuluisi jompaankumpaan EU'hun tai Natoon, kumpi olisi mieluisampi.

Irtautuminen kansainvälisistä sopimuksista lienee perustuu, johonkin kommenttiin ulkomaalaisperäisten rikollisten karkottamisesta, vaikka nämä olisivat pakolaisstatuksella Suomessa.

Abortti, naispappi ja esiaviollinen seksi sekä avioero kysymykset lienee poimittu jostain haastattelusta, jossa on käsitelty Soinin katolilaisuutta.

En kyllä usko Soinin ajavan noita asioita lainsäädäntöön.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En kyllä usko Soinin ajavan noita asioita lainsäädäntöön.
Eipä tuolla juurikaan ole merkitystä (siis näiden avioeroa, naispappeutta ja esiaviollista seksiä koskevien kysymysten osalta) tyhmiä mielipiteitä ovat silti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eipä tuolla juurikaan ole merkitystä (siis näiden avioeroa, naispappeutta ja esiaviollista seksiä koskevien kysymysten osalta) tyhmiä mielipiteitä ovat silti.
Niin myös mun mielestä. Itse vaan veikkaisin jossain haastattelussa toimittajan esittäneen kysymyksiä missä tietää katolisen kirkon kannan olevan mahdollisimman kaukana suomalaisista arvoista. Soinillehan jää tuolloin joko myötäillä kirkkonsa kantaa tai sanoutua siitä julkisesti irti. Valitsee kummin tahansa raflaavaa juttua saa aikaiseksi.

markoj

Custom User
Soini kun välttelee varsinaisia asiakysymyksiä saatikka kertos miten asiat voisi tehdä toisin niin eipä siinä jää paljon muuta, kun henkilö minkä mukaan päätös tehdä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Puolet helsinkiläisistä perussuomalaisten kannattajista aikoo äänestää Soinia, vaikkei hän ole edes ehdolla Helsingin vaalipiirissä. Tässä vaalikoneessa voit testata tulisiko sinunkin äänestää Soinia vaalipiiristäsi huolimatta!
:D:D