Hookah
Elämäntapaintiaani
Leena Harkimo, kansallinen kokoomus.Kuka niistä?
Leena Harkimo, kansallinen kokoomus.Kuka niistä?
Vaalea läiskä voisi olla ihan hyvä ehdokas joihinkin muihin verrattuna.Jos vaalikoneita uskominen, niin kaksi muodollisesti pätevää kärkipäissä. Huonon puolueen ehdokas kärjessä ja hyvän puolueen ehdokas viimeisenä... Vaikeaksi menee uurnalla. Ehkä vaan fapfap, jos liikaa alan miettimään äänestyskopissa.
Testin tulokset: Olet 80% asioista erimieltä Soinin kanssa
Testin tulokset: Olet 100% asioista erimieltä Soinin kanssa :ahem:Testin tulokset: Olet 80% asioista erimieltä Soinin kanssa
Hämmentävää, että tuo on mahdollista. Mutta näin se lienee.Jos tuon testin vastaukset ovat aitoa Soinia, se mies on vielä tyhmempi kuin olen ymmärtänytkään.
Ainakin pääpirteissään aitoja ovat, sen mitä minä nyt olen sen mielipiteisiin perehtyny.Jos tuon testin vastaukset ovat aitoa Soinia, se mies on vielä tyhmempi kuin olen ymmärtänytkään.
Eiköhän ne aitoja ole, mutta poimittu erilaisista yhteyksistä tarkoitushakuisesti. Esimerkiksi Nato-kanta on otettu kommentista, että jos Suomi kuuluisi jompaankumpaan EU'hun tai Natoon, kumpi olisi mieluisampi.Jos tuon testin vastaukset ovat aitoa Soinia, se mies on vielä tyhmempi kuin olen ymmärtänytkään.
Eipä tuolla juurikaan ole merkitystä (siis näiden avioeroa, naispappeutta ja esiaviollista seksiä koskevien kysymysten osalta) tyhmiä mielipiteitä ovat silti.En kyllä usko Soinin ajavan noita asioita lainsäädäntöön.
Niin myös mun mielestä. Itse vaan veikkaisin jossain haastattelussa toimittajan esittäneen kysymyksiä missä tietää katolisen kirkon kannan olevan mahdollisimman kaukana suomalaisista arvoista. Soinillehan jää tuolloin joko myötäillä kirkkonsa kantaa tai sanoutua siitä julkisesti irti. Valitsee kummin tahansa raflaavaa juttua saa aikaiseksi.Eipä tuolla juurikaan ole merkitystä (siis näiden avioeroa, naispappeutta ja esiaviollista seksiä koskevien kysymysten osalta) tyhmiä mielipiteitä ovat silti.
Puolet helsinkiläisistä perussuomalaisten kannattajista aikoo äänestää Soinia, vaikkei hän ole edes ehdolla Helsingin vaalipiirissä. Tässä vaalikoneessa voit testata tulisiko sinunkin äänestää Soinia vaalipiiristäsi huolimatta!