Vaalikoneet 2012 - Vol 2 - Kommunalval

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tällaista tarjoaa MTV3:

TOP10
Mies, 75.5 % Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Mies, 73.3 % Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Nainen, 73.0 % Suomen Keskusta
Mies, 72.9 % Kansallinen Kokoomus
Mies, 72.7 % Kansallinen Kokoomus
Mies, 72.6 % Vasemmistoliitto
Nainen, 71.8 % Vasemmistoliitto
Mies, 71.3 % Vasemmistoliitto
Nainen, 71.1 % Kansallinen Kokoomus
Mies, 70.4 % Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
LOW10
Nainen, 62.9 % Vasemmistoliitto
Nainen, 62.7 % Kansallinen Kokoomus
Nainen, 62.7 % Kansallinen Kokoomus
Nainen, 62.6 % Vihreä liitto
Mies, 62.3 % Kansallinen Kokoomus
Nainen, 62.3 % Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Mies, 61.6 % Perussuomalaiset
Nainen, 57.7 % Suomen Kristillisdemokraatit
Mies, 56.3 % Kansallinen Kokoomus
Mies, 53.5 % Kansallinen Kokoomus
Eipä tuo nyt hirveästi avannut mitään. Paskoja ehdokkaita vaan tuolla Raisiossa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
V-käyrä nousi Maikkarin testistä, eikä tuo Ylen vakuuttanut sen enämpi, kun sama kysymys oli kahdesti, melkeinpä samoin sanoin ja muutenkin. Kyllä minua hirveästi kiinnostaa hakkaako ehdokas änäriä tai hanskaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ai Ruåttissakin on kunnallisvaalit. Jännästi samaan aikaan sattuneet asialle.

Archie

Well-known member
Tällä kertaa jätän vaalikoneet ja äänestämisen väliin.

markoj

Custom User
Kyllä sitä taas vaalien olla ollaan niin vasemmistolaisia, että. Mitä noita paikallisten vastauksia kattelin.

Mangelo

Well-known member
Kyllä sitä taas vaalien olla ollaan niin vasemmistolaisia, että. Mitä noita paikallisten vastauksia kattelin.
Kokoomuslaiset ovat vasemmistolaisia, ainakin itselleen.

Mitä noita mtv:n klikkailin niin olipa typerin vaalikone ikinä. Siitä huolimatta persut kiilasivat kärkeen.

markoj

Custom User
Oikeastihan suurin osa suomalaisista on jonkin sortin sosiaalidemokraatteja, vaikka eivät sitä itse tiedä. Erot on lähinnä vähämerkityksisissä asioissa.

Lunssila

Well-known member
Ainoa asia, mikä näissä kuntavaaleissa kiinnostaa vähemmän kuin äänestäminen, on vaalikoneisiin vastaaminen.

Knoukka

Well-known member
Äänestän frendiä, joka toki jakaa riittävästi saman poliittisen ajatusmaailman ja jolla on hitonmoinen kokemus ihmis- ja sosiaalityöstä.

burb

.
Äänestän frendiä, joka toki jakaa riittävästi saman poliittisen ajatusmaailman ja jolla on hitonmoinen kokemus ihmis- ja sosiaalityöstä.
Kehtaatko julkistaa numeroa? Voisin äänestää ihan vaan tuon vaalipuheen perusteella.
Vaalikoneet antaa mulle vain kehnoja ehdokkaita. Siis sellaisia jotka on muka mun kanssa samaa mieltä, vaikka mä en haluaisi.

pendellstock

Well-known member
Maikkarin Vaalikone ainakin taisi olla MTV3:n tapa hankkia vastaajia galluppeihin, joihin muuten ei kukaan jaksa vastata... Mitä hiton kysymyksiä "Käytkö lavatansseissa?:alppu:

No vastaukset eivät yllättäneet silti, eli Kokoomusta, Kristillisiä ja PS:ää tässä järjestyksessä tarjoaa.

Viherpiiperokommunistit ovat jo ajaneet tämän maan hirveisiin ongelmiin niin mamutushalailullaan kuin yleisesti veronmaksajiemme rahojen hassaamisella pitkin poikin maailmaa kun pitäisi panostaa kansalliseen kilpailukykyyn ja Suomen asemaan.