Väärin luettua.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Lienenkö ainoa lukihäiriöinen, joka lukee tämän toikin otsikon aina väärin. Milloin se on kisautelu, kiusautelu...äsken siinä näytti lukevan peräti kiksauttelu. :eek:
Oho. :eek: :eek:

Itse luen sen toistuvasti kiusastelu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olga sanoi:
tämän[/URL] toikin otsikon aina väärin. Milloin se on kisautelu, kiusautelu...äsken siinä näytti lukevan peräti kiksauttelu. :eek:
Johtuiskohan lukihärjöt siitä mikä on päällimmäisenä mielessä.

elle

-------
jps sanoi:
Johtuiskohan lukihärjöt siitä mikä on päällimmäisenä mielessä.
Ilmeisesti. Minä en ainakaan hahmota millään "kiksauttelua" kiukaasta, mutta onkin aivan tajuton nälkätila nyt päällä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Ilmeisesti. Minä en ainakaan hahmota millään "kiksauttelua" kiukaasta, mutta onkin aivan tajuton nälkätila nyt päällä.
No käyppä kuule safkalla ja palataan sitten asiaan :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
elle sanoi:
Josko siinä sitten luki 'Kik-herneitä'?:doubtful:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Pikkasen tavasin tuota Viisunimi toikkia.

Mikä ihmeen viisumi:jaska: :jaska:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Täytyy tunnustaa, notta olen lukenut forumveljeni 'kouvotsvonin' hahmonimen muodossa 'kouvotsoni' useiden vuosien ajan.

En oikiastaan vieläkään usko, että se 'v' on siellä.

No, sen verran olen asiaa tutkinut, että voin olla helpottunut, koska en ole sentään yksin asiani kanssa.

Joskus toukokuun lopulla, tai kesäkuun alussa asian todellinen tola valkeni mulle.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Il Tempo Gigante sanoi:
Täytyy tunnustaa, notta olen lukenut forumveljeni 'kouvotsvonin' hahmonimen muodossa 'kouvotsoni' useiden vuosien ajan.

En oikiastaan vieläkään usko, että se 'v' on siellä.

No, sen verran olen asiaa tutkinut, että voin olla helpottunut, koska en ole sentään yksin asiani kanssa.

Joskus toukokuun lopulla, tai kesäkuun alussa asian todellinen tola valkeni mulle.
No, mä luin sen joskus Kouvotsonniksi ja sen takiahan mä joskus laiton sen yhden kuvankin, mut se siitä.:cool: