kik: "Nelosilla ei ole ajettu suomessa yli vuoteen, nykyään kisaillaan Formula kolmosilla."
- Tiedän vallan hyvin. Voit miettiä syitä miksi käytin vieläkin nimenä nelosta ja tulen käyttämäänkin. Kolmosilla ajetaan Englannissa, Saksassa... Vähän kuin löylynheiton MM... Miksei F1, onhan se Suomen nopein rata-autoluokka...
Davidian:
Ymmärrän toki asenteesi, että itse tehdyllä on maukkaampaa menestyä. Oma mielipiteeni taas liittyi puhtaasti urheiluun ja menestymisen haluun ja kerroin mitä mielestäni kannattaa tehdä, jos haluaa pärjätä. Harrastelijat ja rakentelijat ovat ihan kiva juttu ja pitävät radat kansoitettuina, mutta ei ole mitään järkeä aliarvioida niitä, jotka panostavat oikeisiin asioihin ja kilpailevat ammattimaisemmin. Häkä ei kait hirveästi vasaroi talvella, jotta voisi taistella taas mestaruudesta... eikä se kait paljoa alenna pystien arvoa. Ei sekoiteta kahta eri asiaa - Kilpaileminen vs. harrastelu.
ikumeeni:
Pajalta auto ei tosiaankaan ole, kuten sanoit, vielä valmis, vaan kuljettajan on se säädettävä kohdalleen, varsinkin, kun Suomen radat poikkeavat täysin Euroopan radoista. Mutta mikäli autoa on jo testattu vuosikaudet ja kaikki mahdolliset säädöt (ja varsinkin lastentaudit) kokeiltu, on mahdollista saada auton hankinnan yhteydessä sellaista arvokasta tietotaitoa, mitä Suomessa ei välttämättä vielä lähellekään ole. Ja on eri asia testata hakuammunnalla kaikkea mahdollista silloin tällöin, kuin kokeilla järjestelmällisesti saatujen ohjeiden mukaan erilaisia vaihtoehtoja säätöarvoissa.