Joni
Well-known member
Noh mun työpäikalla yks äijä vetää jokapäivä lettinsä taakse ja näyttää aika kovikselta. :alppu:Oli aika jolloin tukka kammattiin taakse. Nykyään se kammataan eteen. Jännä maailma.
Noh mun työpäikalla yks äijä vetää jokapäivä lettinsä taakse ja näyttää aika kovikselta. :alppu:Oli aika jolloin tukka kammattiin taakse. Nykyään se kammataan eteen. Jännä maailma.
Takatukka miehen tiellä pitää. Itse kyllä tykkään suosia takatukkaa, sellainen pieni pörstäs tuossa päälaella ei nimittäin itselleni sovi.Oli aika jolloin tukka kammattiin taakse. Nykyään se kammataan eteen. Jännä maailma.
Itse kerran kampasin keskeltä sivuille. Se pelle hermanni-look on edelleen ihan parsin ikinä.Niin, ja tulee aika, jolloin jotkut kampaavat sen sivulta päälaelle.
Oooh, mä näen tuossa KÄÄPIÖRABBIN!:eek!:Ihan selkeesti Kristuksen kasvot.
Auts.Laitan vielä hieman eri kuvakulmasta, niin huomaatte kuinka kauniisti tämä väri vaihtelee valaistusolosuhteiden muuttuessa.
Ui jumalauta! Nakke Nakuttaja!Kyllähän sitä on nyt jonkuverran viime aikoina. Viimeksi parisen viikkoa sitten.
Kuva tänään aamulta ennen töihin lähtöä:
Ui jumalauta! Nakke Nakuttaja!
Englanniksi Woodel Harrison!Ui jumalauta! Nakke Nakuttaja!
Nakuttajalla ETEERINEN KATSE!!!!Ui jumalauta! Nakke Nakuttaja!
Varsin. Kuva on varmuudella photoshopattu, sillä katse on suihinottoa vastaanottavan katse. No ehkä sen saa myös hieromalla vahingossa silmämunia Klickisellä kädellä.Nakuttajalla ETEERINEN KATSE!!!!
Mä luulen, että tossa on erheellisesti käytetty polyuretaania nuuskana. Näyttää kyllä potkivan ihan kelvosti.Varsin. Kuva on varmuudella photoshopattu, sillä katse on suihinottoa vastaanottavan katse. No ehkä sen saa myös hieromalla vahingossa silmämunia Klickisellä kädellä.