17 tonnin huollossa? Taasko tasauspyörästöön öljyä?Olen auto.
Siinä en voi voittaa, kuten tässä. \o/Odotan innolla Mossen laatimaa "Roikkuuko kassisia alempana kuin autosi tasauspyörästö?" -pollia.
Niin on. Toi on Nokian joku sarja, en nyt numeroa muista. Kaiutin on vänkärin jalkatilassa ja katossa microfoni. Kaiuttimesta kuuluu ihan hyvin mutta microfoni pitäisi saada likemmäksi äänitorvea eli suuta. Siksipä en tuota koskaan itse olekaan käyttänyt (muutamaa testikertaa lukuunottamatta), auton ensimmäisen omistajan asennuttamia vermeita on se.Luutuutin säädin.
Mulla toi sama sarja. Mun mielestä se kaiutin on aika hassussa paikassa ja liian kaukana (Mullakin se on asennettu sinne apukuskin jalkatilaan)Niin on. Toi on Nokian joku sarja, en nyt numeroa muista. Kaiutin on vänkärin jalkatilassa ja katossa microfoni. Kaiuttimesta kuuluu ihan hyvin mutta microfoni pitäisi saada likemmäksi äänitorvea eli suuta. Siksipä en tuota koskaan itse olekaan käyttänyt (muutamaa testikertaa lukuunottamatta), auton ensimmäisen omistajan asennuttamia vermeita on se.
Mulla oli edellisessä autossa puheohjatttu Bluetooth ja myös musiikin soitto Spotifysta ja navigointiohjeet navigaattorilta menivät sitä kautta auto audiosysteemiin. Oli kätevä, kun painoi vaan ratista nappia ja puheella käski soittaa määrätylle tyypille puhelinmuistiosta tai sitten sanella numero.Mulla on auton oma bluetooth. Mikki on aurinkolipan vieressä ja kauttimina toimii auton äänentoistojärjestelmä. Säätimet löytyy ratista. Kyllä kelpaa. Suosittelen hankkimaan jos saa itse speksata autonsa.
Mulla on kanssa nykyisessä, ja se jopa toimii.Mulla on auton oma bluetooth. Mikki on aurinkolipan vieressä ja kauttimina toimii auton äänentoistojärjestelmä. Säätimet löytyy ratista. Kyllä kelpaa. Suosittelen hankkimaan jos saa itse speksata autonsa.