Vaikuta kolumniin!

Mikä kolumni-idea toteutetaan?

  • Naiskuljettajat Formula 1:ssä

    Äänet: 21 23,6%
  • Tähtituuraukset (Vrt. Pedro De la Rosa Montoyan tilalla)

    Äänet: 24 27,0%
  • Parhaat debyyttikilpailut

    Äänet: 12 13,5%
  • Niin lähellä, mutta niin kaukana (Stirling Moss ja maailmanmestaruus, Chris Amon ja voitto, Luca Bad

    Äänet: 30 33,7%
  • Lopeta jo, ei niitä kukaan lue

    Äänet: 2 2,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    89
  • Äänestys suljettu. .

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Joo toin McCarthyn tarina oli mukavaa luettavaa. Itselläni ei kaverista aikaisemmin paljoa tietoa ollut, muistin että jossain häntäpään talleissa mies ajeli 90-luvun alussa ilman kisoihin pääsyä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla ois digiboxissa tallennettuna hyviä dokkareita (ESPN classic sport kanavalta) mm. juuri Stirling Mossista.. Pitäs vaan keksiä miten saan ne sieltä tietokoneelle kun mun kannettavassa ei oo sarjaporttia, enkä tiedä onnistuisko se silläkään.

Sitä vaan, että niistä sais lukijat vähän lisää havainnollisuutta näihin Bobbiksen loistaviin kolumneihin. Ja toisaalta Bobbis ja muut kolumnistimme voisivat käyttää niitä aiheiden metsästyksessä..
Esim. dokumentti, jossa käytiin läpi koko Ferrarin historia kuljettajien osalta, sisälsi paljon mielenkiintoisia asioita, mutta kun koko dokkari kesti tunnin, niin jokaista aihetta käsiteltiin aika nopeasti.. niin kolumnisarja esim. sellaisesta, vois olla aika mielenkiintoinen. Avaisi monia mielenkiintoisia asioita, jotka eivät dokkariin mahdu riittävällä laajuudella..
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Eiks kukaan ole huomannut uutta kolumnia vai enkö mä ole huomannut toikkia, jossa siitä keskustellaan?

Ihan kivaa luettavaa vaikka Panisin voittovuosi onkin väärin :wink:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
GC Rabella sanoi:
Ihan kivaa luettavaa vaikka Panisin voittovuosi onkin väärin :wink:
Eihän ole. Törkeä valhe.

Edit: lisäänpä nyt vielä, että tuon kirjoituksen oli tarkoitus toimia jonkinlaisena prologina Minardi-, Jordan- ja Sauber-kolumneille. Minardi-juttu on toivottavasti valmis jo huomenna, mutta voi mennä ensi viikkoonkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös