Yllättävän paljon tulee positiivia kommentteja uudesta kisaviikonlopusta.
Henkilökohtaisesti tietysti voin kehuta tätä uutta mallia maasta taivaisiin, kun kannatan kaikkia sääntömuutoksia.
Kisa oli parasta F1:stä pitkään aikaan. Myönnettäköön, että aika-ajojen jälkeen ihmettelin, että minkä takia minä olin ollut kuin possu loppiaisena ja valvonut koko yön jännityksen takia ennen aika-ajoja, kun kuitenkaan ei nähty niin paljoa muutoksia kuin olisi tarvinnut. Totuus selvisi kuitenkin vasta kisassa. McLarenin taktikointi oli selvä myönteinen osoitus uudesta järjestelmästä.
F1timingin pitäminen käynnissä, on oivallinen neuvo kaikille niille, jotka haluavat nähdä mikä kisan tilanne on. Itselläni se oli korvaamaton apu ja tarjosi alkupuolella paljon hupia, kun pysyin tarkasti selvillä siitä, miten Minardit olivat sijoittuneet. Loppupuolella sitten Kimin taistelu voitosta vei kaiken huomion aj vaikka lopputulos oli Kimin kannalta vähän huono, niin silti tunnelmat ovat enemmän kuin positiiviset.
Toivon kovasti, että tämä tahti jatkuisi myös jatkossa ja F1:n kiinnostavuus nousisi uudelle tasolle. Jos näin ei käy, on peli menetetty ja nykymuotoiselle F1:lle saadaan parin vuoden sisällä sanoa enemmän tai vähemmän haikeat hyvästit. Itse epäilen, että jos tätä ei nyt saada toimimaan - loppuu oma F1:ten seuraamiseni viimeistään vuonna 2008.
Tämä sarja todellakin kaipaa Ferrarin haastamista. Kaikki voidaan pelastaa sillä, että myös seuraavissa kisoissa Ferrari saa vastusta. On selvää, ettei 1,5 sekunnin ylivoima tai ehkä jopa 2 s voi olla näkymättä. Näin ollen kausi tylsiintyy väistämättä, elleivät McLaren ja Willias ylitä itseään. Malesian ehkä kestää kauden 2002 tyyppisenä mutta sen jälkeen pitää taas ehdottomasti tulla hyvä kisa. Tässä ollaan kiistatta veitsenterällä. Tämä viikonloppu oli loistava ja tarjosi varmasti hupia kaikille f1:siä seuraaville. F1:set on kuitenkin vain juuri niin kiinnostava, mitä viimeksi ajettu kisa on. Vastaavanlaista tarjontaa pitäisi siis olla vähintään joka kolmannessa kisassa tällä kaudella.