Vain elämää 2013

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jokainen toki arvioi omista lähtökohdistaan.

Minulle tämän formaatin suola on se, että toinen esittäjä tekee tutusta biisistä täysin outside-the-box -version ja tekee sen onnistuneesti ja toimivasti. Tyylilajilla ei minulle sinällään ole väliä, kaikissa tyylilajeissa voi tehdä toimivaa musiikkia.
Niin on mullekin, mutta jazz on sellaista paskaa, että huh huh. Maarit ja Pauli käänsi kappaleensa omaan tyyliinsä onnistuneesti mutta Jukka lähti tekemään jotain ihan muuta kuin sitä mitä osaa.

Kävin kesällä katsomassa ko. herraa viinijuhlilla ja jos olis vetänyt siellä jatsia, niin olin lähtenyt tarjoilualueelle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aikuiset miehet katselee tämmöistä keski-ikäisille naisille suunnattua ohjelmaa :doubtful:
Ja tämä häiritsee sinua, koska... ???

Olet ns. kova jätkä joka ei tunteita näytä, polttaa tupakkaa ja räkii maahan, kiroilee ja pelaa videopelejä? :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Koska Jukkapoika on siellä en kykene katsomaan kyseistä lähetystä, vaikka siellä on mukana jokunen artisti, jotka voisivat tehdä kokonaisuudesata ihan hyvän.

markoj

Custom User
Mua alkaa hieman kiinnostaa tää jutska ton Jukkapojan takia.

SamiJ

Well-known member
Mikä siinä Jukkapojassa oikein ärsyttää?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ilkka Alanko, Juha Tapio ja Laura Närhi on sellainen trio, että eipä tehnyt mieli katsella ekaakaan jaksoa. Kahdelta viimeiseltä en edes osaa nimetä yhtään biisiä ulkomuistista, vaikka artistien nimet tunnenkin. Alangon jollotukset nyt on mitä on.
Jukka Poika saattaa olla tämän kauden cheek. Vaikken musastaan ja laulutavastaan tykkää lain, niin eiköhän häneltä tule ne mielenkiintoisimmat tulkinnat, kuten Cheekiltä ja hänen biiseistään viime kaudella. Sen verran kaukana peruspoppiksesta kuitenkin.
Anna Abreu kuuluu samaan ryhmään laurajenniannajippusiirichisunärhivartiainennordinpuun kanssa. Suomalaisia naislaulajia, joita mahtuu 13 tusinaan, eikä kukaan muu kuin fani erota mikä biisi oli kenenkin niistä, jos ei ulkoa muista. Eikä juuri ketään oikeastaan edes kiinnosta.
Hurmerinta ja Hanhiniemi luultavasti tulevat vetämään varmimmat ja kuuntelijaystävällisimmät vedot, niin posi-, kuin negatiivisessakin mielessä.

Hurmerinta, Hanhiniemi ja Jukka Poika siis kiinnostaa sen verran, että mahdollisesti yritän jonkun jakson katsoakin.

Lisää viiltävää analyysiä sitten kun/jos olen joskus jakson katsonutkin.

markoj

Custom User
Toisella kuuntelukerralla senkun paranee. Toihan on ihan vitun hieno veto,

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Laitoin pyörimään, kun eilen kattelin vain sieltä täältä.

Annan veto katsottu.
Mun mielestä vois vaihtaa täysin suomen kieleen ja hommata kunnon biisintekijän. Tähän astiset tusinapoppibiisit on jääneet jo unholaan, mutta toi poplaulajan vapaapäivä oli oikeasti hyvä veto, vaikka ärsyttävähköt voihkimiset ottikin korvaan.

Laura Närhen soolotuotannosta en pahemmin ole piitannut, Kemopetrolin Child is my name on edelleen hyvä biisi. Lauran äänestä tykkään, Tie ajatuksiin kuulosti -kuten Abreu sanoi - Lauran biisiltä.
Jotenkin jäi silti valju fiilis.

Hanhiniemi! Loistava, rento ralli. Ja rento äijä. Hieno veto.

Kuten mainitsin, Maarit ei iske. Mutta olihan toi hiton upea versio. Uskomaton tunnelma.

Jos Maarit ei normaalisti iske, niin Jukka Poikaa en voi sietää. Toi ääni saa otsasuonen jyskyttämään, radiokanava vaihtuu nanosekunnissa, kun Jukka alkaa ulisemaan. Periaatteessa toi jazz-versiointi oli ihan hauska, mutta ei tuota ääntä perkele soikoon jaksa kuunnella.

Juha Tapion musiikki on mun mielestä aina ollut vain ja ainoastaan naisten kuunneltavaksi tehtyä. Mutta tämä kyllä kolahti myös meikäläiseen. Kyllähän se tunteella vetää, sitä ei käy kieltäminen.

Viimeksi muokattu: