Örfil
Guest
Hanhiniemen esitys jäi soimaan mieleen...
Niin on mullekin, mutta jazz on sellaista paskaa, että huh huh. Maarit ja Pauli käänsi kappaleensa omaan tyyliinsä onnistuneesti mutta Jukka lähti tekemään jotain ihan muuta kuin sitä mitä osaa.Jokainen toki arvioi omista lähtökohdistaan.
Minulle tämän formaatin suola on se, että toinen esittäjä tekee tutusta biisistä täysin outside-the-box -version ja tekee sen onnistuneesti ja toimivasti. Tyylilajilla ei minulle sinällään ole väliä, kaikissa tyylilajeissa voi tehdä toimivaa musiikkia.
Ja tämä häiritsee sinua, koska... ???Aikuiset miehet katselee tämmöistä keski-ikäisille naisille suunnattua ohjelmaa :doubtful:
Sama. Eikä Maaritkaan oikein iske.Jukka Pojan olemassaolo tuhoaa vähäisenkin kiinnostuksen ohjelmaa kohtaan. Oikeita artisteja sitten kolmoskaudelle.
Ohjelmaa katsomatta, täysin yleisellä tasolla puhuen, ykkösnilkki on nyt asian ytimessä.jazz on sellaista paskaa, että huh huh.
Kuuntelin ton Jukkapojan Juppihippipunkkarin ja mun mielestä se oli parempi ku alkuperäinen.Mikä siinä Jukkapojassa oikein ärsyttää?
HÄHÄHÄÄÄ, valehtelija! Siitäs sait!En oo katsonut, enkä meinaakkaan katsoa.
Näin se maku on erilainen ihmisillä.Toisella kuuntelukerralla senkun paranee. Toihan on ihan vitun hieno veto,
Näin ulkopuolisin silmin katsottuna toteamuksesi vaikuttaa pikemminkin pieleen menneeltä ennustukselta kuin valheelta.HÄHÄHÄÄÄ, valehtelija! Siitäs sait!
Ja haaveilla paremmasta huomisesta?Mutta onko mitään väliä. Voit Areenalta potkitun ihannoimasi twitter-ihmeen kanssa nukahtaa
Musiikkityyli, sanoitukset, laulu ja naama.Mikä siinä Jukkapojassa oikein ärsyttää?
Kinä en edketjua viime vuodelta. Vielä vähemmän mitään tuollaista ohjelmaa.yseessä on kuitenkin viime vuotisen suosion perusteella vuoden odotetuin kotimainen ohjelma
Ok!Kinä en edketjua viime vuodelta.
Kouholla narkki korahtanut jo tänä pänä?