Vain elämää 2016

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kuustonen väläytti taas, että voisi edelleenkin olla varteenotettava artisti, jos vain vaivautuisi keskittymään muusikon uraansa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hyvinhän YL laulaa, mutta niin vain niitäkin oli pitänyt jälkituottaa.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Odotetun kiva jakso, vaikkei ns. toivekappaleitani kukaan esittänytkään. Jakso myös vahvisti entisestään sitä ajatusta, mikä ainakin mulle on tässä syksyn mittaan tullut: Anna Puu elää artistina laadukkaiden biisiensä kautta eikä ole "pelkkänä laulajana" kovinkaan mielenkiintoinen. Oikeastaan yksikään Annan esitys tällä VE-kaudella ei ole jäänyt millään lailla mieleen. Mutta biisinsä toimivat mainiosti myös erilaisten versioiden temmellyskenttänä!

Illan parhaat olivat mielestäni Lauri ja Chisu.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Odotetun kiva jakso, vaikkei ns. toivekappaleitani kukaan esittänytkään. Jakso myös vahvisti entisestään sitä ajatusta, mikä ainakin mulle on tässä syksyn mittaan tullut: Anna Puu elää artistina laadukkaiden biisiensä kautta eikä ole "pelkkänä laulajana" kovinkaan mielenkiintoinen. Oikeastaan yksikään Annan esitys tällä VE-kaudella ei ole jäänyt millään lailla mieleen.
Minulle on, niin hyvässä kuin pahassa. Tähkä-jakson autotune pilasi muuten ihan mukiinmenevän poppiversion Suudellaan-kappaleesta. Miklun Kovaa-biisistä jäi mieleen lähinnä Annan huuto ja julma ilme lopussa. Suvin päivänä Puu esitti viimeisenä raikkaan "heinälatoversion" Uudesta aamunkoista.
Mutta biisinsä toimivat mainiosti myös erilaisten versioiden temmellyskenttänä!
Kyllä. Tänään oli itse asiassa varsin hyvätasoisten versiointien ilta...
Illan parhaat olivat mielestäni Lauri ja Chisu.
..mistä syystä illan parhaan valitseminen on aika haastavaa. Taidan jättää toiseen kuuntelukertaan.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Alkaa näyttää aika selvältä, mitä kappaleita tältä kaudelta tulen eniten kuuntelemaan omaehtoisesti:
Suvin Baden-Baden
Chisun Mestaripiirros

Ja kolmantena tällä hetkellä näyttäisi tulevan Kuustosen Woyzeck. Se voi vielä vaihtuakin. Toki moni muukin menee kuunteluun, mutta nuo nyt eniten ovat päällä. Kahden ensimmäisen osalta luonnollinen syy on oma kuorolaulutausta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Chisun Älä herätä mua unesta ja Polte
Lauri Tähkä Vaiettu rakkaus ja Tämä rakkaus
Suvi Yhtenä iltana
Hector Linnuton puu


Nuo nyt nousee esiin. Mutta samallahan koko setti pyörii Spotifyssä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Alkaa näyttää aika selvältä, mitä kappaleita tältä kaudelta tulen eniten kuuntelemaan omaehtoisesti.
Jep. Kaksi biisiä on noussut mulla yli muiden: Chisun Jos menet pois ja Lauri Tähkän Tuulisina öinä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Tässä IS:n MG-jutussa sanotaan, että tulevan perjantain jakso olisi kauden toiseksi viimeinen. Eikös tuo duettojakso ole yleensä päättänyt kauden?
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mä menen katsomaan Lauri Tähkää. Hän esiintyy Savonlinnan salissa. En kyllä muista sitä, että milloin hän siellä esiintyy. Ehkä marraskuussa. Eräs naispuolinen kaveri ehdotti. Hetken minä mietin, että pystynkö mä. Kai mä pystyn.

Hyvä ja hieno laulaja on Tähkä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tässä IS:n MG-jutussa sanotaan, että tulevan perjantain jakso olisi kauden toiseksi viimeinen. Eikös tuo duettojakso ole yleensä päättänyt kauden?
Aluksi juu, mutta 3. ja 4. kauden päätteeksi oli vielä Vain elämää Goes Punainen risti -erikoisjakso, 3. kaudella joulukuussa, 4. kaudella suoraan normaalikauden perään. Nyt 5. kaudella tulee "Kaikki biisit" -erikoisjakso, jossa nähdään kaikki kauden aikana nähdyt esitykset.

Pari huomiota: Jostain syystä duettopäivä kulkee tänä vuonna nimellä Encore-päivä. Levyjen biisijärjestyksessä on siirrytty tapaan, jolla itse olen alusta asti tallentanut kappaleet tietokoneelleni, eli jaksoittain. Lisäksi Wikipedia tietää jo kertoa seuraavasta kaudesta:

Wikipedia sanoi:
Kuudennen tuotantokauden kuvaukset tehdään poikkeuksellisesti Espanjassa ja jo talvella. Mukana ovat muun muassa Robin Packalén, Laura Voutilainen, Olli Lindholm, Samu Haber, Irina Saari ja Nikke Ankara.
Wikipedia

Yksi naisartisti tuosta vielä uupuu, jos vanhalla kokoonpanojakaumalla mennään. Eini? Elli Haloo?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös