Vain elämää 2016

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Salmisen musiikillinen sivistys alkaa vaikuttaa yhtä korkealta kuin ITG:n äidinkielellinen vastaava.
Ei vaan kuulu mun genreen. Tai paremminkin, ettei ole saanut aikaiseksi mitään sellaista, että olisin asiaan kiinnittänyt huomioita.

En mä tiedä amerikan tämän hetken kovimpia country- tai blues-tähtiäkään. Tai jotain deathmetal poppoita.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei vaan kuulu mun genreen. Tai paremminkin, ettei ole saanut aikaiseksi mitään sellaista, että olisin asiaan kiinnittänyt huomioita.

En mä tiedä amerikan tämän hetken kovimpia country- tai blues-tähtiäkään. Tai jotain deathmetal poppoita.
Salmisen musiikillinen sivistys on hyvin normaalia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mikael Gabriel oli teininä 'kasvatettavana' täällä Kainuussa ja aloitteli silloin uraansa ja kirjoitti kertomansa mukaan ensimmäisiä tekstejään. Eipä tuota olisi silloin uskonut, että isompana ja väritetympänä on kohta jokaisessa ohjelmassa mukana. Elämä on.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12569
Sijainti
Sivulla viisi
Kirka on käsittääkseni kuollut jo vuonna 2007, joten hänen osallistumisensa vuoden 2018 Vain elämääseen kuulostaa ainakin omaan korvaani vähän epäuskottavalta. Itse en tältä istumalta lähtisi ihan hirveästi lyömään vetoa Kirkan osallistumisen puolesta.

Toisaalta taas, kyllähän esimerkiksi myös Tupac Shakur "herätettiin henkiin" esiintymislavalla hologrammin avulla. Miksipä samaa keinoa ei voisi käyttää myös Kirkan kohdalla Vain elämäässä? :ahem:
 

Örfil

Guest
Entäs jos Salminen esittäisi Kirkaa playbackinä? Voisimme kutsua sitä vaikka mologrammiksi.
 

Örfil

Guest
Ai pääsiäisherkkua? En tiennytkään että diggaat Kirkistä juhlapyhinä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Mun mielestä Kirkan musiikki/ääni oli ns. pashaa. Nätisti sanottuna. Tunnen toki tuotantoansa. Paras biisinsäkin oli broidiltansa kupattu.
Minusta Kirkan ääni sopi hyvin hard rockiin ja heavy metalliin ja sellaista musiikkia hän itsekin olisi halunnut esittää, mutta valitettavasti hän oli hieman edellä aikaansa ja 1980-luvulla jolloin Kirka hard rockia ja heavy metallia esitti varsinkin heavy metal oli vielä marginaalimusiikkia Suomessa.

Jos heavy metallin suosio olisi Suomessa ollut 1980-luvun puolivälissä ollut samalla tasolla kuin 10 vuotta myöhemmin ei Kirkan olisi tarvinnut palata takaisin iskelmään ja hän olisi saanut tehdä sellaista musiikkia jota hän itse mieluiten olisi halunnut tehdä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eiks Kirkaa aikoinaan pyydetty Iron Maideniin bassoksi mutta homma kuihtui kokoon kun niillä oli jo lavamaskotti Eddie Van Halen ja muutenkin Iron Maidenilla juuri silloin kiire jonnekin oli, oli, oli.
 

Örfil

Guest
Minusta Kirkan ääni sopi hyvin hard rockiin ja heavy metalliin ja sellaista musiikkia hän itsekin olisi halunnut esittää, mutta valitettavasti hän oli hieman edellä aikaansa ja 1980-luvulla jolloin Kirka hard rockia ja heavy metallia esitti varsinkin heavy metal oli vielä marginaalimusiikkia Suomessa.
Komp.

Tätäkin kuuntele ihan ylpiänä!
Kirka - R.O.C.K.

Tulee ihan Deep Purple mieleen. Kirkan ääni saundaa aivan mielettömän hyvältä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
mutta Mikael Gabriel saa luvan painua helvettiin minun televisiostani.
Voin jo sieluni silmin nähdä kuinka MG:n päivänä vedetään ranteet auki sukkapuikolla, maataan keittiön lattialla nallipyssy ohimon vierellä, itketään suhdesekoiluja ja tehdään ah niiiin kauniita angstivirsiä joilla saadaan sitten teinilikkojen pöksyt märäksi. Niin ja haastetaan tietenkin kaikkien muitten artistien kanssa riitaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ohhoh.

Nyt on nimittäin sellanen määrä paskaa samassa kattauksessa ettei mitään rajaa.

Timanttinen Chisukaan ei pysty tuota konkkaronkkaa pelastamaan. Vielä kun olisi Arttu Wiskari ollut.
 
Ylös