Vain elämää 2018

  • Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei niitä varmaan noin vaan voi mennä lähettämään. Vaaditaan tod. näk. viranomaisten lupa ja raketti ja sen semmoista.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Ja kommenttiosio on pullollaan "kuka toi edes on", "nevöhööd" ja "järkyttäisi jos olisin ikinä kuullutkaan"- tyyppistä schaibaa. Nyt oikeesti!
Tiedä sitten? Itse en tiennyt yhtään mitään Terhi Kokkosesta, ennen kuin nimi pisti silmään tänään IP-lehtien 'Luetuimmat'-, ja 'Viihde'otsikoissa. Googlen tulosten perusteella olen muinaisina aikoina mahdollisesti häntä kuunnellutkin, mutta nimensä oli mulle täysin outo. On niin eri ikäkauden musiikki-ihmisiä, etten vaan tiennyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Terhi lie oli uransa huipulla kaksikymmentä vuotta sitten, joten jos on esimerkiksi 80v+, on ihan luonnollista ettei musiikki ole enää ollut kiinnostavaa ysärin lopulla.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Terhi lie oli uransa huipulla kaksikymmentä vuotta sitten, joten jos on esimerkiksi 80v+, on ihan luonnollista ettei musiikki ole enää ollut kiinnostavaa ysärin lopulla.
Kato ku muokkasi, pirulainen. Jos lainauksesi mulle osoitit, niin en olle kirjoittanut mitään Terhi Kokkosen musiikin kiinnostavuudesta. Henkilönsä on vaan mulle tuntematon.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tähänhän pitää heti linkata tietty biisi, jonka odotan jonkun tuolla karkeloissa esittävän. Vai onkohan Terhi laulanut tätä tuolla vielä aamuyöstä.... "Omia biisejä ei saanut esittää", totesi tuotanto.

https://www.youtube.com/watch?v=Le4dUb39XnQ



Edit: ... onhan tätä tietysti tullut itsekkin aamuyöstä joskus kuunneltua... liikaakin ehkä.. :eek::eek:
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kokkiksen lähtöpassien syykö sitten se perinteinen taitelijoita vaivaava tauti?

Kuulemani mukaan häppändeerus ja vähän muutkin sekoittajat maistuvat.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Hieman jänskättää, että kuka on valinnut kyseisen loistavan, ellei jopa "ylimaallista valoa hohtavan" kappaleen?

https://www.youtube.com/watch?v=p0zILNUuVZM



Lisää kyseisestä Terhin tapauksesta muun muassa Seiskassa


.....

Seiska tavoitti Vain elämää -ohjelman vastaavan tuottajan Meira Norosen Nelonen Medialta kommentoimaan Terhin poistamista ohjelmasta. Meira Noronen vahvistaa, että päätöksen asiasta teki ohjelman tuotantoryhmä.

- Jo aikaisempina kausina on huomattu, että kuvausperiodit ovat aika raskaita ja ihmiset suhtautuvat niihin eri lailla. Tuotantoryhmä puntaroi asiaa todella pitkään ja keskustelimme asiasta hyvin paljon myös Terhin kanssa, ja lopulta tuotantoryhmä päätti, että Terhi lähtee Suomeen, jotta kuvaukset saadaan jatkumaan sujuvasti.

- Kuvaukset muuttuvat päivä päivältä vaikeammiksi ja kyseessä on iso prosessi. Päätös oli raskas, Noronen kuvaili.

LUE: Sokkikäänne: Terhi Kokkonen ulos Vain elämää -ohjelmasta kesken kuvausten!

Meira Norosen mukaan aloite sarjasta poistumiseen tuli ainakin osittain Terhiltä itseltään.

- Hän ilmoitti itse, että haluaisi lopettaa. Sen jälkeen kävimme pitkiä keskusteluita asiasta. Kuvausperiodien välillä tätä on pähkäilty. Lopullinen päätös oli kuitenkin meidän eli tuotantoryhmän.


......
 

Örfil

Guest
Runskiko kertoi?
Vaimo. Tuntee TK:n sukulaisnaisen. En tiennyt yhteyttään mainittuun julkkikseen ennen kuin tänään kun tuli puheeksi mainittu maitojuna-uutinen, mutta kävin jokunen vuosi sitten acentamassa ko. ihmiselle seinille sitä sun tätä, kun oli eronnut ja muuttanut omilleen. Tämä immeinen on vaimon vanha tuttu. Asuu muuten aika lähellä Alppua.

No mutta nythän minä juoruan :eek:
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Kokkosen tuntemattomuus vähän hämmästyttää. Ultra Bra oli aikanaan niin valtava ilmiö.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vaan minkä ikäisille?
Sanoisin, että vähän kaiken-. Kun UB kävi Imatran BB-festareilla, teltassa jorattiin kyllä ihan ikähaarukan laidasta laitaan. No, ei siellä alaikäisiä ollut, mutta on Ultra Bralla heillekin sopivia biisejä (Hauki, Heppa etc). Ja penskathan muutenkin nykyään kuuntelee listakamaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös