Vain elämää 2018

  • Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jännä juttu, että Antsaa tuntuu Kasmir-kritiikki harmittavan, vaikka itse mollaa varsin hanakasti toisten "vääriä" suosikkeja.
Mua harmittaa perusteeton kritiikki myös - semminkin kun Kashmir vetää ulvovaa bilekansaa tanssilattian täyteen viikonloppuöisin. Kehnon artistin merkki sitten vissiin.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Voin laittaa privaan illalla sun kommentit Asiapuolella jonkun mainoshepun postaukseen. Saat samalla arvioida menikö sääntöjen mukaan.
Oliko niitä useampikin? Itse en muista laittaneeni kuin yhden viestin (joka kuului jotensakin näin: "hahmo xxx:llä taisikin olla ihan omat syynsä kirjautua forumille"). Ja tuon perusteella sitten tyylini on nillittää offtopicia asiapuolella ja jarnata toikista toiseen? :D

Ja miten, oi miten, tämä liittyy yhtään mihinkään?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Oliko niitä useampikin? Itse en muista laittaneeni kuin yhden viestin (joka kuului jotensakin näin: "hahmo xxx:llä taisikin olla ihan omat syynsä kirjautua forumille"). Ja tuon perusteella sitten tyylini on nillittää offtopicia asiapuolella ja jarnata toikista toiseen? :D

Ja miten, oi miten, tämä liittyy yhtään mihinkään?
On F1-vapaankin puolelta. Samasta postauksesta sinä valitit julkisesti, kuin esim. burb toimi oikein ja painoi Report post-namiskaa eikä keskittynyt meta-keskusteluun ja julkisesti lynkkaamaan.
 
Ylös