Vain elämää 2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Spekulaatioita all stars -kaudesta, joka myös jäisi ohjelman viimeiseksi.

Seiskan mukaan viimeisellä kaudella mukana olisi seitsemän edellisen kauden suurimmat suosikit: Cheek, Jari Sillanpää, Kaija Koo, Sanni, Jenni Vartiainen, Juha Tapio ja Toni Wirtanen.

Missä Loiro? Vesala? Tähkä? :doubtful:

Entä missä on peukalo? Missä muruseni on? Missä salo sinertää ja nurmi on kauniin vihreää? Missä se Väinö on?

Kiitos mutta mä saan hassutella kaikissa toikeissa. Mulla on lupa.

Spekulaatioita all stars -kaudesta, joka myös jäisi ohjelman viimeiseksi.

Cheek, Jari Sillanpää, Kaija Koo, Sanni, Jenni Vartiainen, Juha Tapio ja Toni Wirtanen

Toni Wirtanen?? Sanni?? Juha Tapio?? Öö, ok.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Terhi Kokkosta, Heikki Saloa, Aarne Tenkasta tai Palefacea ei tulla ohjelmassa näkemään?

Haberin joutsenlaulu: kaunis, muttei onneksi liian raastava. Liika tuska menettää uskottavuutensa.

Vähän oli taas mielikuvituksettomia ja "ilmiselviä" biisivalintoja. Yön repertuaarista olisi löytynyt vaikka mitä jännää.

Nikke Ankara vaikuttaa symppikseltä kaikessa kompleksisuudessaan, ja versionsakin oli mielestäni jakson kiinnostavin. Myös Lauran ja Irinan esitykset olivat aivan kelvollisia. Robin otti mielestäni liikaa vapauksia Rakkaus on lumivalkoisen suhteen, en tykännyt.

Laiskasti on Leri jaksanut tehdä sovituksia. Aika karaokevetoja kolme (Samu, Petra ja Irina) ekaa.

Aika pettynyt noihin.

Joo, kolme ekaa ihan ohisektoriin, kolme "nojoo-tasoa" noista lähtökohdista. Ymmärrän kyllä miksi Juha Tapio ei itse esitä Pettävällä jäällä.

Vähän meni maku tuon Hakulisen kiukuttelun takia. Ymmärrän tavallaan, mutta sitten taas en. Periaatteet voi joskus olla riesaksi. En tiedä...