Zervuska Haidis
Well-known member
Kiva juttu. Nähdään möötessä. <3
Sinun?![]()
Elleivät Kasmir-vihaajat kohta ala perustella tuota antipatiaansa niin.
Onhan tuokin, kun toisen mielestä tykkää väärin ja väärää.
Jännä juttu, että Antsaa tuntuu Kasmir-kritiikki harmittavan, vaikka itse mollaa varsin hanakasti toisten "vääriä" suosikkeja.
Jännä juttu, että Antsaa tuntuu Kasmir-kritiikki harmittavan, vaikka itse mollaa varsin hanakasti toisten "vääriä" suosikkeja.
Jännää miten Zoe jaksaa jarnata toikista toiseen.
Ihan vapaasti, mutta se että tyylinä on nillittää off topicia Asiapuolella, eikä painaa esim Report post-nappulaa on vähän sellaista urpoa toimintaa mielestäni.Nyt täytyy sanoo, että vedäppä..
Ja hengitä syvään taas.
Ihan vapaasti, mutta se että tyylinä on nillittää off topicia Asiapuolella, eikä painaa esim Report post-nappulaa on vähän sellaista urpoa toimintaa mielestäni.
Ihan vapaasti, mutta se että tyylinä on nillittää off topicia Asiapuolella, eikä painaa esim Report post-nappulaa on vähän sellaista urpoa toimintaa mielestäni.
Ihan vaan yksi kysymys (jälleen): täh?
Ketä ja mitä tarkoitat?![]()
Voin laittaa privaan illalla sun kommentit Asiapuolella jonkun mainoshepun postaukseen. Saat samalla arvioida menikö sääntöjen mukaan.
Oliko niitä useampikin? Itse en muista laittaneeni kuin yhden viestin (joka kuului jotensakin näin: "hahmo xxx:llä taisikin olla ihan omat syynsä kirjautua forumille"). Ja tuon perusteella sitten tyylini on nillittää offtopicia asiapuolella ja jarnata toikista toiseen?
Ja miten, oi miten, tämä liittyy yhtään mihinkään?
Tosiaankin, Zoehan se tällä forumilla häiriköi ja lynkkailee.![]()