Vain elämää III: 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WebSlave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmeisesti Vaino Elää on tämän hetken ykkönen tosi-tv -ohjemista, kun jokainen uusi jakso ylittää iltapäivälehtien lööppikynnynsen. Jopa ohjelmaa koskaan katsomaton tietää, että tänään soitettin Wirtasen biisejä.

Voi vitun vittu sanon minä.

Ilmeisesti Vaino Elää on tämän hetken ykkönen tosi-tv -ohjemista, kun jokainen uusi jakso ylittää iltapäivälehtien lööppikynnynsen. Jopa ohjelmaa koskaan katsomaton tietää, että tänään soitettin Wirtasen biisejä.

Ihan oikein sinulle.

PaulaV kyllä vetäisi kovimman, vaikka kaikki olivatten hyviä.

Ei turhaan ykkös -lauluntekijöitä Suomessa.

Törkeän kova jakso. Paula K., Jenni ja Samuli onnistuivat ensi kertaa tässä sarjassa sykähdyttämään, ja Paula V. oli taas ihan mahtava. Elastisen versiosta en tällä kertaa hirveästi pitänyt.

Ja Vesku... ♥

Itsetutkiskelun paikka kun tekee mieli kompata FW08:n kommenttia jokseenkin kauttaaltaan. Korjausliikkeenä lienee pakko ryhtyä toimista raskaimpaan ja ensi jaksosta alkaen alkaa seuraamaan sarjaa.

885904_596979283761644_6051429733285705761_o.jpg

Huikea sarjis. :D

Melkein täs kyl itsekin herkistyy, oli niin koskettava veto Alberilta. :o

Olen huomannut yleisellä tasolla pari seikkaa.

1. Loiria ei saa arvostella.
2. On muotia haukkua Jenni Vartiaista kun se hönkii.

Muodista tiedä, mutta itse en ole missään vaiheessa lämmennyt Vartiaisen musiikille, tai äänelle. Mun mielestä äärimmäisen kapea ääniala ja näemmä huhtikuussa 2010 oon jo toiselle foorumille kirjoittanut tuosta hönkimisestä.
Ulkoisesti flawless, mutta musisoinnistaan en piittaa.

Jenni Vartiaisen päivänä koko joukko rakentaa pölleistä ison yhteisen muiston ja lujittaa yhteishenkeä Jennin opettamalla hyminällä. Kuka räjäyttää tänä iltana takkahuoneen katon laulullaan, ja kenestä kuoriutuu illan aikana trubaduuri?

Jännittää! :):p