Antsa Rieppo
Well-known member
Kop, paitsi etten lukenut edes jälkikäteen.Mä tein sillee etten lukenut niitä vastauksia ennen kuin jälkikäteen.
Kop, paitsi etten lukenut edes jälkikäteen.Mä tein sillee etten lukenut niitä vastauksia ennen kuin jälkikäteen.
Tuula Haatainen
85%
Matti Vanhanen
85%
Pekka Haavisto
84%
Merja Kyllönen
84%
Laura Huhtasaari
76%
Sauli Niinistö
76%
Paavo Väyrynen
75%
Nils Torvalds
74%
Mä en tainnut lukea kunnolla edes kysymyksiä, kun tulos on tollainen :eek!:Laura Huhtasaari
80%
Nils Torvalds
74%
Pekka Haavisto
71%
Tuula Haatainen
70%
Paavo Väyrynen
68%
Matti Vanhanen
67%
Merja Kyllönen
64%
Sauli Niinistö
52%
Haavistoa äänestin viime vaalienkin toisella kierroksella.Pekka Haavisto
86%
Merja Kyllönen
84%
Matti Vanhanen
84%
Tuula Haatainen
83%
Nils Torvalds
78%
Sauli Niinistö
73%
Laura Huhtasaari
68%
Paavo Väyrynen
67%
Kyltsi voittoon!Merja Kyllönen 88%
Tuula Haatainen 87%
Pekka Haavisto 87%
Matti Vanhanen 86%
Nils Torvalds 82%
Sauli Niinistö 73%
Paavo Väyrynen 72%
Laura Huhtasaari 68%
Semmoinen tulos.Matti Vanhanen 88%
Sauli Niinistö 81%
Tuula Haatainen 79%
Pekka Haavisto 76%
Merja Kyllönen 72%
Nils Torvalds 72%
Laura Huhtasaari 70%
Paavo Väyrynen 68%
No mä en todellakaan ole Huhtiksen/persujen kannalla, siksi tuota tulostani ihmettelinkin.Vanhis on monella keskitason yläpuolella. Mullakin kolmosena. Kendalla ainoana alapuolella, mutta siellä on Huhtis keulilla, niin selittänee vastauserot näiden kahden välillä.
En sitä tarkoittanutkaan, vaan että vastasit Huhtikselle sopivasti, ja vähemmän sopivasti Masalle.No mä en todellakaan ole Huhtiksen/persujen kannalla, siksi tuota tulostani ihmettelinkin.
Edit: Onhan noilla toki oikeaankin osuvat pointtinsa, mutta kokonaisuutena ajatellen ei jatkoon.
Tarkoitan. Eilinen mies oli älyttömän lepsu verrattuna edellisiin naisiin. Vitsaili Torvaldsin kanssa ja päästi todella helpolla esim. kommunistitaustasta puhuttaessa. Torvalds onnistui siitäkin huolimatta olemaan huono tentissä. Onko miehen pääkieli Ruotsi, koska silloin sen paremmin ymmärtää?Tarkoitatko Huhtasaarta ja Väyrystä?
Enhän minä sanonut, että edelliset olivat liian tiukkoja, vaan että Torvaldsille oltiin liian lepsuja. Ei häntä hiillostettu kunnolla esim. siitä kommaritaustasta.Se vasta olisi epäreilua äänestäjiä kohtaan, jos Väyrystä ja Huhtasaarta ei laitettaisi koville. Siihen on montakin syytä, kaikki itse aiheutettuja, eikä vähiten tavattoman poikkeava kanta esim. itänaapuriin muihin Euroopan maihin verrattuna mm. pakotteiden suhteen.
On täysin selvää, että jos MV-lehden väki ja muut vastaavat tahot liputtavat avoimesti näiden kahden puolesta, niin moiset tapaukset täytyy laittaa sanomisistaan lujille. Niin hirveätä huttua Huhtasaari heittää sotilasasioista, ulkopolitiikasta, ihailee avoimesti Trumpia sekä Väyrysen avoin -70 lukulainen venäjämielisyys ja YYA-nöyristely on suorastaan röyhkeää. On suorastaan toimittajien velvollisuus ottaa nämä asiat tapetille ja laittaa tyypit selittämään puheitaan. Eipä pääse kukaan sanomaan sitten että "en minä tiennyt tästä kun äänestin".