Ja sitten jotain perusteluja, suuntaan tai toiseen. Saa esittää.
Jo se, että koko 30 miljoonaa olisi laskutettu yhdellä kertaa jonkun epämääräisen "F1 sponsorship"-momentin alla kertoo aika paljon. 30 miljoonaa kertasuoritteena koko kauden sponsoroinnista. Yeah right.
Ja kuinka helppoa tuollaisen väärentäminen onkaan. Eipä tarvitse olla kummoinenkaan Sherlock, että nuo "laskulla" näkyvät tiedot pystyy hankkimaan ja sitten eikun tietokone laulamaan, printti ulos ja kämäinen kännykkäkamerakuva nettiin.
Mietitäänpä sitä, kumpi on todennäköisempää: se, että tuollainen lasku (jos unohdetaan sen epärealistisuus tuollaisenaan ylipäänsä) vuotaisi nettiin niiden hyvin harvalukuisten ihmisten toimesta, jotka sitä käsittelevät vai se, että joku, jolla on intressi saada tälle kyseiselle yhteistyölle huonoa mainetta ja/tai jokin muu paljon arkisempi agenda, tekaisisi tällaisen hyvin helposti laadittavan väärennöksen? Niinpä.
Loogisempaa olisikin kysyä, että miksi kukaan uskoisi tuon olevan aito? Mikä sen puolesta puhuisi?