Joel Hallikainen
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 5250
Viasat ehdottmasti laadullisesti vaikka kallis. Löytyy lähetykset 4K resoluutiolla.
Jaa-a. Varmasti valtterille paikka löytyy, mutta ei huipputiimistä. Harmi valtterin kannalta tai huono tuuri, että tiimikaveriksi sattui just Hamilton. Varmasti helpompi vastus rinnalla olisi tuo 5 kauden mittainen huipputiimipesti näyttänyt erilaiselta. Voisi jopa olla mestari.Ens kauden Bottas varmaan ajaa Alfa Romeolla..mitenköhä 2024??
Huoliiko kukaan Valtteria enää??
No mut kohtuu hyvät saavutukset..verrattuna esim.KovalaiseenJaa-a. Varmasti valtterille paikka löytyy, mutta ei huipputiimistä. Harmi valtterin kannalta tai huono tuuri, että tiimikaveriksi sattui just Hamilton. Varmasti helpompi vastus rinnalla olisi tuo 5 kauden mittainen huipputiimipesti näyttänyt erilaiselta. Voisi jopa olla mestari.
Toki ja Valdderi pystyi kuitenkan lewistäki pistään ahtaalle monet kerrat ja nopeutta löyty, mutta tasaisuus puuttui.No mut kohtuu hyvät saavutukset..verrattuna esim.Kovalaiseen
Ööö..McLaren??Toki ja Valdderi pystyi kuitenkan lewistäki pistään ahtaalle monet kerrat ja nopeutta löyty, mutta tasaisuus puuttui.
Toivotaan, että valtterille löytyisi jostain paikka keskikastin yläpäästä jatkossakin.
Ei mahiksia. Norriksella pitkä diili ja haluavat varmasti pitää norriksen. Piastri tuskin floppaa ja hänelläkin on monivuotinen diili.Ööö..McLaren??
Bottas on tällä hetkellä uransa jäähdyttelyvaiheessa. Jos hän tulee olemaan 3 kautta Alfa Romeolla niin hän on silloin 35-vuotias ja sen ikäisenä tarvitaan jo jotain spesiaalia kuten mestaruusstatus jos mielii tuosta uralla kiivetä ylöspäin.Ööö..McLaren??
Juuri näin, huipputallit (RB, FER, MER, ALP, MLR) panostaa nuoriin lupauksiin joten Valtterin ainoa mahdollisuus on antaa huippunäytöt seuraavilla kausilla ja saada jatkopahvi Audille, mutta vahvasti epäilen tätä kun nykyinenkin tallikaveri pidtää vahvasti kampoihin ja päihin aika-ajossa.Bottas on tällä hetkellä uransa jäähdyttelyvaiheessa. Jos hän tulee olemaan 3 kautta Alfa Romeolla niin hän on silloin 35-vuotias ja sen ikäisenä tarvitaan jo jotain spesiaalia kuten mestaruusstatus jos mielii tuosta uralla kiivetä ylöspäin.
Jos mestaritkin kuten Räikkönen ja Vettel roikkuivat hännillä niin uskoisin että Bottas ottaa pahvin vastaan tallista kuin tallista, koska maistuu se ajaminen nytkin pisteiden ulkopuolella ja haastatteluissa hymyilyttää vaikka tulosta ei tulisi.Juuri näin, huipputallit (RB, FER, MER, ALP, MLR) panostaa nuoriin lupauksiin joten Valtterin ainoa mahdollisuus on antaa huippunäytöt seuraavilla kausilla ja saada jatkopahvi Audille, mutta vahvasti epäilen tätä kun nykyinenkin tallikaveri pidtää vahvasti kampoihin ja päihin aika-ajossa.
Sitten toinen kysymys on se että haluaako Valtteri jatkaa? Pätäkkää on loppuelämän tarpeeksi tienattu jo ja PR- kuvioista tulee sopivasti käyttörahaa että lompakko ei näytä tyhjää. Perheen perustaminenkin saattaa tulla ajankohtaiseksi..
Kehityspalasistahan tuo vauhdin hyytyminen johtuu. Budjettikaan ei ole syynä, koska saman tason tallitkin tulleet ohi. Nyt pitää Alfan punnertaa uutta osaamEi oke Alfalla vaihtia nopeilla radoille ei hitaillakaan, kehitystyössä kaikki ajaneet ohi. Williamsikin taistelee q3 paikoista... karu totuus alkaa löymään Valtteria vasten kasvoja...
Barrichellon kohdalla on virhe, koska hän ei saanut potkuja Ferrarilta vaan lähti kävelemään – peräti kesken sopimuskauden. Hondalle meno ei ollut jäähdyttelyä missään mielessä vaan hän meni sinne sillä odotuksella, että Hondasta tulisi huipputalli ja hän kenties taistelisi voitoista. Hänen jäähdyttelynsä alkaa vasta kaudesta 2010, jolloin hänet kengittiin pihalle Brawn GP:ltä, ja käsittää kaksi vuotta Williamsilla.Bottaksen uran ennustamisessa esimerkkiä voisi näyttää muut ei-mestarit, jotka "huipputiimistä" lähdettyään jatkoivat uraansa.
Felipe Massa. Ferrarin jälkeen 4 kautta Williamsilla. 5 podiumia.
Heikki Kovalainen. McLarenin jälkeen 3 täyttä kautta Caterhamilla. Ei pisteitä.
Rubens Barrichello. Ferrarin jälkeen 6 kautta Hondalla, Brawnilla ja Williamsilla. 2 voittoa ja 5 podiumia.
Giancarlo Fisichella. Renaultin jälkeen 2 kautta Force Indialla ja Ferrarilla. 1 podium.
David Coulthard. McLarenin jälkeen 4 kautta Red Bullilla. 2 podiumia.
Eddie Irvine. Ferrarin jälkeen 3 kautta Jaguarilla. 2 podiumia.
Podium-sijoituksista voidaan huomata, että kaikilla Heikkiä lukuun ottamatta on ollut tuuria uran ehtoopuolella. Barrichello onnekkaimpana pääsi ajamaan huipputiimissä kaudella 2009.
Auto on tippunut muiden keskikastin autojen vauhdista, luotettavuus myös ihmeen heikko ja jotenkin innottomuus paistaa Valtteristakin.Aika vaisua on Bottaksen meno viime aikoina ollut. Keskeyttäessään sentään oli Zhoun edellä.