Valtteri Bottas - Williamsin varakuski 2012

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Haluaisinkin nähä sen, kun bottasta ei palkatakkaan kisakuskiksi, vaan tilalle tulee tyylin Petrov.
Mä en. Aika kauan sitä saadaan odotella näinkin itsestäänselvyydeltä jo tuntuvaa asiaa kun Bottaksen vahvistusta ensi kauden kisakuskiksi Williamsille.

uuci

Well-known member
Kai Bottakselle sentään maksetaan palkkaa jos ja kun se sopimus julkistetaan? Tosin ei nyt mitään mahtisummia makseta vaan reippaasti alle miljoonan.

de rong

Banned
Luetelkaas Bottasksen vahvuuksia, Jos satutte tietämään..siis ajajana.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt kun/jos kisakuskiksi pääsee, niin seuraava askel Bottaksen F1-uralla onkin generoida itselleen joku "ammatti-inhoaja" tänne foorumille. Sellainen, jonka jutuista voisi kuvitella, että Valtteri on piruuttaan käynyt kusaisemassa hahmon aamiaismuroihin, jotka tämä epähuomiossa meni vieläpä syömään.

mauke

Well-known member
Nyt kun/jos kisakuskiksi pääsee, niin seuraava askel Bottaksen F1-uralla onkin generoida itselleen joku "ammatti-inhoaja" tänne foorumille. Sellainen, jonka jutuista voisi kuvitella, että Valtteri on piruuttaan käynyt kusaisemassa hahmon aamiaismuroihin, jotka tämä epähuomiossa meni vieläpä syömään.
Tuo nyt on niitä suomalaisen f1-kuskin uran helpoimpia tehtäviä. Mutta kuitenkin, hyvältä näyttää jos/kun kuskiks pääsee, odotukset korkealla ja uskon ettei välttämättä alkuun Maldon vauhtiin kykene mutta korvaa sen tasaisuudella.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tuo nyt on niitä suomalaisen f1-kuskin uran helpoimpia tehtäviä. Mutta kuitenkin, hyvältä näyttää jos/kun kuskiks pääsee, odotukset korkealla ja uskon ettei välttämättä alkuun Maldon vauhtiin kykene mutta korvaa sen tasaisuudella.
Onhan se ollut Maldon vauhdissa jo tähänkin saakka.

speedman

race is in my head
Onhan se ollut Maldon vauhdissa jo tähänkin saakka.
Harjoitukset on harjoituksia. Kun valo vaihtuu, erotellaan miehet pojista. Veikkaan, että aika tasatahtia menevät Maldonadon kanssa. Siis ihan hyvää tasoa.
Tosiasia on se, että Valtteri ei ole ollut mikään killer pikkuluokissa, mutta hyvää tasoa kyllä. No, eihän se muuten olisi ykkösiin päässytkään.
Summa: olen ihmeissäni, jos Valtterin ura ei lähde Pastorin vauhdissa heti alusta asti etenemään.

Weksi

Well-known member
Sijainti
Finland
Harjoitukset on harjoituksia. Kun valo vaihtuu, erotellaan miehet pojista. Veikkaan, että aika tasatahtia menevät Maldonadon kanssa. Siis ihan hyvää tasoa.
Tosiasia on se, että Valtteri ei ole ollut mikään killer pikkuluokissa, mutta hyvää tasoa kyllä. No, eihän se muuten olisi ykkösiin päässytkään.
Summa: olen ihmeissäni, jos Valtterin ura ei lähde Pastorin vauhdissa heti alusta asti etenemään.
kuhan lähtee oikeesti vauhdin puolella eikä rupee seuraan sitä huonompaa reittiä :)

Hakkis

Hitain hämäläinen
Alkukausi ratkaisee paljon.
Jos Pastor hölmöilee parissa ensimmäisessä kisassa ja keskeyttää pari kisaa tekniseen vikaan, kaikki ylistävät "Bottaksen vauhtia ja varmuutta".
Sen sijaan jos Bottakselle osuu suomalaisten tuurin tietäen tekniikkaongelmia ja yhteen osumisia, vaaditaan Sennaa takaisin kovaan ääneen.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Alkukausi ratkaisee paljon.
Jos Pastor hölmöilee parissa ensimmäisessä kisassa ja keskeyttää pari kisaa tekniseen vikaan, kaikki ylistävät "Bottaksen vauhtia ja varmuutta".
Sen sijaan jos Bottakselle osuu suomalaisten tuurin tietäen tekniikkaongelmia ja yhteen osumisia, vaaditaan Sennaa takaisin kovaan ääneen.
Kyllä minusta tuntuu että Sennaa ei huudeta takaisin millään äänellä.

Jos Bottas ryssii oikein urakalla, niin huuto voi käydä ja vaihtoa vaaditaan, mutta ei kukaan huutele Sennaa.. Se on varma.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Mä en. Aika kauan sitä saadaan odotella näinkin itsestäänselvyydeltä jo tuntuvaa asiaa kun Bottaksen vahvistusta ensi kauden kisakuskiksi Williamsille.
Maldonadon, Bottaan ja Petroleos de Venezuelan sopimukset tullaan kaikki julkistamaan yhdessä ja samassa tilaisuudessa ennen joulua.

Har*

Well-known member
Minä minä minä!

Viime kaudella olin ihan varma, että Vale ei pääse mitään harkkoja vetämään. Tänä vuonna olin puolestani ihan varma, että ei Valesta koskaan mitään kisakuskia tule. Seuraava looginen askel lienee tuo vaikka iloinen uutisesta olenkin. Jos nyt siis toteutuu...

Alzon

Well-known member
Kimin suurin fani Rob Wilson pitää Bottasta huippuluokan lahjakkuutena. Näin kommentoi Abudhabin jälkeisessä theflyinglapissa. Kaveri on valmentanut suurinta osaa F1-kuskeista, joten tuskin ihan tyhjää puhetta.
Ei nyt kuitenkaan kannata asettaa odotuksia ihan tähtiin. Heikinhän odotettiin dominoivan heti alusta ja eihän se sitten mennyt kuin elokuvissa, vaikka lopulta olikin erittäin vahva kausi.

mjs

Long easy right sumppuun
Oskari-Median mukaan keskiviikkona pitäisi vihdoin varmistua se, mitä tässä on odoteltu ja kiistetty ja kaarreltu jo jonkin aikaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.