Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Minä en ole kuin puoliksi. Sukupuoliksi.Minäpä olen sukua
Minä en ole kuin puoliksi. Sukupuoliksi.Minäpä olen sukua
asia kunnossaMinä en ole kuin puoliksi. Sukupuoliksi.
kah.. sivusilmällä kattelin. noh eipä sitte siitä enempiäSe kaveri oli valtterin manageri tot wolf
Ei se tällä vielä kunnossa ole. Itsehän olen uinut samassa altaassa kuin Emilia Pikkarainen. Olemme siis käytännössä Valen kanssa napalankoja.asia kunnossa
Päivän parasEi se tällä vielä kunnossa ole. Itsehän olen uinut samassa altaassa kuin Emilia Pikkarainen. Olemme siis käytännössä Valen kanssa napalankoja.
Tarkoitatko harkkoja vai kisaa?ajaako vale austinissa?
Eikös sen pitänyt ajaa kaikki muut paitsi katuradat? :doubtful:ajaako vale austinissa?
Minä muistin, että exclude-listalla oli katuradat ja USA, koska *Uusi rata*Eikös sen pitänyt ajaa kaikki muut paitsi katuradat? :doubtful:
Sehän onkin katurata.Ei tainnu ajaa Melbournessakaan.
Eikös sen pitänyt ajaa kaikki muut paitsi katuradat? :doubtful:
Väliin ovat jääneet Melbourne, Monaco, Montreal ja Singapore. Valenciassa Vale siis ajoi, vaikka katurata onkin. Luvatusta viidestätoista on enää yksi jäljellä, joten oletettavasti se on Interlagos ja kisakuskit saavat opetella Austinia FP1:stä lähtien.Minä muistin, että exclude-listalla oli katuradat ja USA, koska *Uusi rata*
No ainakin sen puheet on aika itsevarmoja. "olisin ollut 2. joukossa" ymsOnkohan tuosta Bottaksesta lopulta mihinkään. Ettei olis liian niceman. Kivat tyypit ei pärjää vaa pitää olla luonnetta. Ei pääse Kimin tasolle.
Annetaan miehen ensin ajaa ykkösissä ennenkuin ristiinnaulitaan...Onkohan tuosta Bottaksesta lopulta mihinkään. Ettei olis liian niceman. Kivat tyypit ei pärjää vaa pitää olla luonnetta. Ei pääse Kimin tasolle.
Hyvä kommentti!:thumbup:Annetaan miehen ensin ajaa ykkösissä ennenkuin ristiinnaulitaan...
Tulis pois vaan sieltä ei siitä kuitenkaan mitään tule nii justOnkohan tuosta Bottaksesta lopulta mihinkään. Ettei olis liian niceman. Kivat tyypit ei pärjää vaa pitää olla luonnetta. Ei pääse Kimin tasolle.