Vanhempiensa luona asuva aikuinen

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Otatko kalsarikännit vai meinaatko baariin lähteä?
Joo jäänki himaa kun oli niin vakavaa pyytää 20€ vanhemmilta että pääsen käymään myrtsissä baarissa nopeesti moikkaamassa kavereita... Ei edes auttanu vaikka tein kotitöitä ja nurmikonleikkuun niin silti en saanu... Sit pieni uhoilu faijalle ja kappas "Nyt soitan polisiit kotirauhan rikkomisesta" Nojoo ei se raukka uskaltanu vaa meni nukkumaan... Joten joo jäädää himaa mut nyt sellanen fiilis ettei kalsarikännejä vedetä... Ainakaan tänään mutta kenties huomenna.

Vitun hienoo joo tää elämä kun ylisuojelevaiset vanhemmat! :thumbup: Ei hätää vanhukset... Kyl mä teidän vankilakartanosta vielä lähden pian vittuun! Sayonara!
 
Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Joo jäänki himaa kun oli niin vakavaa pyytää 20€ vanhemmilta että pääsen käymään myrtsissä baarissa nopeesti moikkaamassa kavereita... Ei edes auttanu vaikka tein kotitöitä ja nurmikonleikkuun niin silti en saanu... Sit pieni uhoilu faijalle ja kappas "Nyt soitan polisiit kotirauhan rikkomisesta" Nojoo ei se raukka uskaltanu vaa meni nukkumaan... Joten joo jäädää himaa mut nyt sellanen fiilis ettei kalsarikännejä vedetä... Ainakaan tänään mutta kenties huomenna.

Vitun hienoo joo tää elämä kun ylisuojelevaiset vanhemmat! :thumbup: Ei hätää vanhukset... Kyl mä teidän vankilakartanosta vielä lähden pian!
Rauha nyt :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Joo jäänki himaa kun oli niin vakavaa pyytää 20€ vanhemmilta että pääsen käymään myrtsissä baarissa nopeesti moikkaamassa kavereita... Ei edes auttanu vaikka tein kotitöitä ja nurmikonleikkuun niin silti en saanu... Sit pieni uhoilu faijalle ja kappas "Nyt soitan polisiit kotirauhan rikkomisesta" Nojoo ei se raukka uskaltanu vaa meni nukkumaan... Joten joo jäädää himaa mut nyt sellanen fiilis ettei kalsarikännejä vedetä... Ainakaan tänään mutta kenties huomenna.

Vitun hienoo joo tää elämä kun ylisuojelevaiset vanhemmat! :thumbup: Ei hätää vanhukset... Kyl mä teidän vankilakartanosta vielä lähden pian vittuun! Sayonara!
Mäkin meen vielä joku päivä töihin ja tienaan rahat muilta kuin äitiltä ja isiltä, sitten mä kyllä saatana näytän niille. Runkkaan clickin kera peilaillen vaikka kahdeksan tuntia kerrallaan.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mäkin meen vielä joku päivä töihin ja tienaan rahat muilta kuin äitiltä ja isiltä, sitten mä kyllä saatana näytän niille. Runkkaan clickin kera peilaillen vaikka kahdeksan tuntia kerrallaan.
Wow nonniin asennetta! ÄIJÄ :alppu: :thumbup: Voisin tulla takas sun tarjoamaan duuniin... Voisin jopa tienata taas pitkästä aikaa rahaaa!!!! Vaikka onkin niin HELVETIN VITUTTAVAA DUUNIA! Mut ei se mitään!
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jep sano toi sille vanhukselle! Perkele! Ku alkaa uhoilemaan täydellisen ikäselle :ahem:
Jos sä asut niiden elätettävänä, niin sä teet niinku ne sanoo.

Samasta asiasta on tässäkin osoitteessa otettu yhteen. Tasan yhden kerran. 19-vuotias alkoi väittämään, etten voisi häntä laittaa kotiarestiin. Tarpeeks kauan "veti pientä uhoilua" faijalleen, eli mulle, ja kappas, ei lähtenytkään seuraavana päivänä mihinkään. Näin se meillä menee, ja toivottavasti muuallakin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Jos sä asut niiden elätettävänä, niin sä teet niinku ne sanoo.

Samasta asiasta on tässäkin osoitteessa otettu yhteen. Tasan yhden kerran. 19-vuotias alkoi väittämään, etten voisi häntä laittaa kotiarestiin. Tarpeeks kauan "veti pientä uhoilua" faijalleen, eli mulle, ja kappas, ei lähtenytkään seuraavana päivänä mihinkään. Näin se meillä menee, ja toivottavasti muuallakin.
Kai se on niin ennenkuin sanon että se on niin... Ylimielisyys on ihana asia :) The power of dark side is amazing. Ja sä et tuskin viel läheskään 65v ole? Joten et sentään vanhus vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Hmm, täällä siis jotkut riehuu.

Pitäisikö tänne laittaa joku ikärja? :p
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kai se on niin ennenkuin sanon että se on niin... Ylimielisyys on ihana asia :) The power of dark side is amazing. Ja sä et tuskin viel läheskään 65v ole? Joten et sentään vanhus vielä.
Ei se ihan noinkaan mene. Kuitenkin aika yleistä on, jotta maksaja päättää on kyse ihan mistä tahansa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kai se on niin ennenkuin sanon että se on niin... Ylimielisyys on ihana asia :) The power of dark side is amazing. Ja sä et tuskin viel läheskään 65v ole? Joten et sentään vanhus vielä.
Tuntuu tuo ylimielisyys olevan ihanaa joo.
Mä toivon, että jos mä elän 65-vuotiaaks, niin yksikään mun lapsistani ei asu saman katon alla mun kanssani. Jos asuu, niin noudattaa kyllä sen asunnon tapoja ja tekee niinku asunnon haltija/omistaja sanoo. Jos on vastaanmutisemista, niin en seiso oventukkeena kun lähtee.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Joo jäänki himaa kun oli niin vakavaa pyytää 20€ vanhemmilta että pääsen käymään myrtsissä baarissa nopeesti moikkaamassa kavereita... Ei edes auttanu vaikka tein kotitöitä ja nurmikonleikkuun niin silti en saanu... Sit pieni uhoilu faijalle ja kappas "Nyt soitan polisiit kotirauhan rikkomisesta" Nojoo ei se raukka uskaltanu vaa meni nukkumaan... Joten joo jäädää himaa mut nyt sellanen fiilis ettei kalsarikännejä vedetä... Ainakaan tänään mutta kenties huomenna.

Vitun hienoo joo tää elämä kun ylisuojelevaiset vanhemmat! :thumbup: Ei hätää vanhukset... Kyl mä teidän vankilakartanosta vielä lähden pian vittuun! Sayonara!
Satanas! Melkein tukehduin tämän aiheuttamaan nauru/yskäkohtaukseen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Huh!

Nyt kyllä on tuolla meidän Jonilla, yllä olevien juttujensa perusteella, paljon enemmän opittavaa oikeasta elämästä kun mitä olin olettanut. Tuolla asenteella tulee hällä olemaan kivinen tie...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Huh!

Nyt kyllä on tuolla meidän Jonilla, yllä olevien juttujensa perusteella, paljon enemmän opittavaa oikeasta elämästä kun mitä olin olettanut. Tuolla asenteella tulee hällä olemaan kivinen tie...
Älä ees luulekkaan että Harri Olli olis kyseessä... EI lähellekkään!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Huh!

Nyt kyllä on tuolla meidän Jonilla, yllä olevien juttujensa perusteella, paljon enemmän opittavaa oikeasta elämästä kun mitä olin olettanut. Tuolla asenteella tulee hällä olemaan kivinen tie...
Kysehän on vain kiinni rahasta.. Sitten kun sitä saa kunnolla kuukaudessa(Or lottovoitto/Supertriplat) niin voi muuttaa omilleen ja sitten kaikki on taas hyvin ja varsinkin ilmän mitää ongelmia!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös