Antsa Rieppo
Well-known member
Nyt odotetaan sitä Mersun mossahdusta autosta nro. 44.
Miksi sä petyt raskaasti viikonloppuina jolloin ei edes ajeta?Miksi mä seuraan formuloita jos joka viikonloppu joutuu pettymään raskaasti?
Luulin, että jokainen ymmärtäisi, että tarkoitin kisaviikoloppuja.Miksi sä petyt raskaasti viikonloppuina jolloin ei edes ajeta?
Huhhuh Nicon kierrosta, kierroksen aiemmin ja kaks sijaa voitti varikolla.Noita Williamsin taktiikoita, uhrasivat Bottaksen Massalle podiumille.
Näin kävi.Noita Williamsin taktiikoita, uhrasivat Bottaksen Massalle podiumille.
Näköjään Räikkösenkin unohtivat. Eikun uudestaan ohittamaan pari jantteria...Taasko ne vaan unohti Valen radalle:nope:
Kimillä onkin hieman todistamista taidoistaan. Antaa ohitella vaan sen minkä pystyy.Näköjään Räikkösenkin unohtivat. Eikun uudestaan ohittamaan pari jantteria...
Ehkä sua kuitenkin kiinnostaa vähän lajikin eikä vain parin kuskin menestys?Miksi mä seuraan formuloita jos joka viikonloppu joutuu pettymään raskaasti?
Hyvin mahdollista, kun olen yhtäjaksoisesti seurannut yli 17 vuotta.Ehkä sua kuitenkin kiinnostaa vähän lajikin eikä vain parin kuskin menestys?
Eikä suotta.Kait sitä voisi aloittaa kisaan valmistautumisen tuplajuustoraastimin.