Pitääkö tämäkin nyt sitten ymmärtää että kisaviikonloppusin vai muutenkin kisojen välissä?:doubtful:Hyvin mahdollista, kun olen yhtäjaksoisesti seurannut yli 17 vuotta.
Dzoordz Lukasilla parempi.Aika karmea tuo Lewiksen blondattu kuontalo.
Pitää.Pitääkö tämäkin nyt sitten ymmärtää että kisaviikonloppusin vai muutenkin kisojen välissä?:doubtful:
Nukkuisit välillä.Hyvin mahdollista, kun olen yhtäjaksoisesti seurannut yli 17 vuotta.
No näinhän se menee.Koska vastaus on EI, on ainoa selkeä ja oikeudenmukainen rangaistus hylky.
Juha Kankkunen ja Toyota olivat turbon vuoksi sivussa kolme vuotta. Se oli aikaisempi FIA silloin. Nyt ei tule kuin sekunneilla mitattavia rangaistuksia, jos niitäkään.Mielestäni FIA:lla on helppo tehtävä.
Peruskysymys kuuluu:
Saako kisan vetää läpi sääntöjen vastaisella välineellä?
Koska vastaus on EI, on ainoa selkeä ja oikeudenmukainen rangaistus hylky.
Jollain sekuntirangaistuksella viestitettäisiin, että kisan voi jatkossakin vetää sääntöjen yli viritetyllä kaaralla ja päästä pälkähästä sekuntirangaistuksella.
Ei rangaistuksia. Jotenkin osasi odottaa tämän. Hienoa FIA.Toivottavasti olen väärässä.
Eli rengaspaineisiin hyväksytään tuplatoleranssit jatkossa?Ei rangaistuksia. Jotenkin osasi odottaa tämän. Hienoa FIA.
Ferrarin kotikisa, joten tallin piikkiin ei voi pistää. Sitäpaitsi Kimi on säälittävä runkkari, joten kyllä hän tuon bussin alle heittämisen kestää. Tosin jo viidennen kerran tällä kaudella, mutta kestää kumminkin.Paras tapa nostaa me-henkeä työyhteisössä on pistää epäonnistuminen yhden piikkiin julkisesti.
Tälle kuulisin mielelläni lähteitä.Kimi on säälittävä runkkari.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41058&page=52&p=2588979&viewfull=1#post2588979Tälle kuulisin mielelläni lähteitä.