PuoliPöhkö
Well-known member
Kaikkiaan 5 vetoa tuli ruksittua tähän kisaan, toi päivän pari taisi mennä rosvosektoriin, muut osu. (en ole varma monennenko sijoituksen jälkeen päivän parissa tuli tuo vaihtoehto "muu sijoitus")
Näin kävi, Livessä oli vedonlyöntihetkellä kerroin 1.7, eli verovapaata voittoa femman panokselle tulee huikeet 3.5 eeroa.Eli niinhän tässä nyt taisi käydä että sälli vei mun massit.
Juuri havainnoin panostaneeni 2:ahden euron sijaan juurikin tasan 3,5euroa. Että.Näin kävi, Livessä oli vedonlyöntihetkellä kerroin 1.7, eli verovapaata voittoa femman panokselle tulee huikeet 3.5 eeroa.
Kiitos Fagerholm!Juuri havainnoin panostaneeni 2:ahden euron sijaan juurikin tasan 3,5euroa. Että.
Kylhän mä sitä ihmettelin, että onko tullut maikkarille mainokset Formuloihin. Otin kanavapaketin takaisin, kun sai MTV Totalin 10 egellä kuukaudessa. Taidan silti katsoa seuraavan kisan Skylta.Jos mun jotain pitäs veikata niin Toxicity ei oo maksanu maikkarin palvelusta lain.
Jos ois, niin täällä / F1-puolella lukis AIEEEEEE SAATANA MAINOKSIAAAA JA MÄ MAKSAAN AIEEEEEEE TAPAN KAIKKIIIIIIII!!!
Hyvä.Sulle ois Pyryf muuten hommia tuolla asiapuolella.
No ei toiminut nytkään. Kierrokset 9 - 29 ElVi-Katsomo päätti näyttää kauden kisakalenteria. Tämä siis jälkikäteen katsottuna. En tiedä oliko ongelmaa suorassa lähetyksessä mutta siis...ATTANAS!Viime viikonloppuna katsomo ei toiminut. Haista Maikkari vittu.
Interlagosissa ei taida olla yhtään mutkaa jossa oikeasti tarvittaisiin asvalttiturva-alueita. Nuo vaan ovat helppoja konsteja vastata FIA:n vaatimuksiin, ei tarvitse kasvattaa turva-alueen kokoa.Interlagosko ei ole vanhan liiton rata?
No joo joo, ymmärrän pointin.
Vaan tästäpä ei!Ropottilaaserleikkuriradalla Hamiltonille olisi tullut elämänsä kesä kun pää olis leikkaantunu ropottilaaserileikkurissa irti!