Vapaan F1-liveseurantatoikki vol. 2.0

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Aivan, katkera itku tv-kameroiden edessä olisi kyllä kruunannut "tunteiden näyttämisen".
 

Örfil

Guest
Liekö noin hyvää paria (ja kolmikkoa) ollut Ferrarilla aikoihin, jos koskaan?
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Tuo sai hyvälle tuulelle. Enpä ole nähnyt Kimiä milloinkaan noin vapautuneena.
Tainnut lapsi hieman pehmentää miestä. Aikaisemmissa mainoksissa uran varrelta mies on yleensä näyttänyt, että haluaisi olla jossain muualla. Hyvä tiimihenki kyllä näyttää olevan tallissa. :ahem:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
On muuten virkistävää nähdä rataympäristössä myös puita.:thumbup: Vahva Kanadaviba.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Missasin ekat harkat, koska olen tyhmä tai ehkä se oli tuulenpuuska.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tais olla Jolyon Palmer vetämässä sun paikalla treeneissä.
Itse asiassa mä tarkoitin missaamisella sitä, että en muistanut katsoa niitä harkkoja.
Mulla ei ole kisa- tai testikuskisopimusta tälle vuodelle F1:een, joten ajamisen osalta missaan joka tapauksessa jokaisen session. Tai onhan tässä toki vielä kautta jäljellä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Itse asiassa mä tarkoitin missaamisella sitä, että en muistanut katsoa niitä harkkoja.
Mulla ei ole kisa- tai testikuskisopimusta tälle vuodelle F1:een, joten ajamisen osalta missaan joka tapauksessa jokaisen session. Tai onhan tässä toki vielä kautta jäljellä.
TOTTVKJ-ansa?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aika pitkän pääsuoran ovat mehikaanot rakentaneet tälle radalle.
Hämäläinen tutkautti vauhdikseen yli 360 km/h. Hockenheimissa taidettiin aikaan päästä samoihin nopeuksiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Etsiskelin ja löytyi tiedonjyvä, että 2005 Monzan kisassa Kimi veti nopeustauluun 370,1km/h. Liekö ennätys edelleenkin?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös