Antsa Rieppo
Well-known member
Ilpo fittuilee Dominicille kun vertaa sitä Nisoon.
Aivan, katkera itku tv-kameroiden edessä olisi kyllä kruunannut "tunteiden näyttämisen".
Noin lähellä oli suomalaisen voitto Italiassa. Eipä sitä taida koskaan tulla.:thumbfh:
12,5 sekuntia. Ihan liikaa kyllä.Paljonko Heikki hävisi Fettelille?
On Hockenheim aika kaukana Italiasta.
Ei tuokaan nyt kaakana ollut.
No italialaisella ei sentään kukaan suomalainen ole voittanut ikinä missään.On Hockenheim aika kaukana Italiasta.
Sama. Ihan hauska.Tuo sai hyvälle tuulelle. Enpä ole nähnyt Kimiä milloinkaan noin vapautuneena.
Tainnut lapsi hieman pehmentää miestä. Aikaisemmissa mainoksissa uran varrelta mies on yleensä näyttänyt, että haluaisi olla jossain muualla. Hyvä tiimihenki kyllä näyttää olevan tallissa. :ahem:Tuo sai hyvälle tuulelle. Enpä ole nähnyt Kimiä milloinkaan noin vapautuneena.
Tais olla Jolyon Palmer vetämässä sun paikalla treeneissä.Missasin ekat harkat, koska olen tyhmä tai ehkä se oli tuulenpuuska.
Itse asiassa mä tarkoitin missaamisella sitä, että en muistanut katsoa niitä harkkoja.Tais olla Jolyon Palmer vetämässä sun paikalla treeneissä.
TOTTVKJ-ansa?Itse asiassa mä tarkoitin missaamisella sitä, että en muistanut katsoa niitä harkkoja.
Mulla ei ole kisa- tai testikuskisopimusta tälle vuodelle F1:een, joten ajamisen osalta missaan joka tapauksessa jokaisen session. Tai onhan tässä toki vielä kautta jäljellä.