Vapaan F1-liveseurantatoikki vol. 2.0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Suomen kansalainen, joka Suomea koskevan sodan, F1 kilpailun, aseellisen selkkauksen tai miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa

1) liittyy vihollisen asevoimiin,
2) osallistuu sotatoimiin tai muihin sotilaallisiin toimiin Suomea vastaan,
3) palvelee sellaisissa vihollisen sotilas- tai siviilitehtävissä, jotka välittömästi edistävät sotatoimia Suomea vastaan, taikka
4) ryhtyy yhteistoimintaan vihollisen kanssa tai muulla vastaavalla tavalla vihollisen eduksi vahingoittaa Suomea,
5) toivoo pahaa Ruusperin akan pojalle tai Kimbelle

on tuomittava maanpetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Nyt oikeesti, tarkkana!

Zoe pannaan vankilaan
"kai sielläkin lakritsata saan?"
tuomari kuitenkin kieltää sen
on neidon tuska ilmeinen
"tässähän vallan räytyy,
mustaa kultaa nyt täytyy
tänne salakuljettaa"
hän pohtii Pepeä suolessaan

Miten olisi kovennettu eli 5:uusi vuotta vanhoja, kivikovia lakuja pari kuukautta? Oppisipa juutas biheiväämään :ahem:

Arvasin, että nyt tulee älähdys. :D

Ei mulla ole oikeastaan suosikkia mestaruuskamppailussa. Toivon vain jännää loppuratkaisua.

Sulla on luvassa jänniä hetkiä korkeintaan, kun vartija tarkistaa berberin lomilta palatessa :mad:

Arvasin, että nyt tulee älähdys. :D

Ei mulla ole oikeastaan suosikkia mestaruuskamppailussa. Toivon vain jännää loppuratkaisua.

Kumpi on komeampi, Hamilton vai Rosberg? Haluaisin vastauksen tähän kysymykseen. Miehenä en oikein tiedä tähän vastausta.

:ahem:
Sen verran tylsiä on viime vuosien mestaruuskamppailut olleet, että sellainen kauden 1994 kaltainen loppuratkaisu viimeisessä kisassa ois haaveena. Katkeruutta ja kyräilyä vuosiksi.

Jos vettä tulee edelleen, lähdettäneen SC:n perästä. Joten lähtöjännitys latistuu, kun Mersut painaa maisemaan, Kimi nukkuu taas lähdössä ja tippuu neljä- tai viidenneksi.

Sori, mun piti vähän viivästyttää kisan lähtöä. Oli wc-pönttö tukossa ja piti sitä rassata.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.