Sabelt Rompe
Huoh
Eipä unohdeta Kimin sähköiskua.Melko staattinen kisa Massan ja Vettelin nousuja lukuunottamatta.
Eipä unohdeta Kimin sähköiskua.Melko staattinen kisa Massan ja Vettelin nousuja lukuunottamatta.
No olis varmaan noin tehnytkin mutta nuo tollot ruiskuttelee hyvät shampanjat maahan. Järjetöntä tuhlausta. Opettelisivat säästelemään.Käy tuuppimassa tuon kolmikon pois ja juo niiden samppakaljatkin.:alppu:
...ja Räikkösen Ace saa loiiiiistavan lähdönKymmenen vuoden päästä ihaillaan aikamme huimia kilpailuja, kun ajavat aurinkoenergialla kierrätyspahvista rakennetuilla autoillaan Uzbekistanin yökisaa tyhjille katsomoille.
2004 oon Dublinissa ollu pubissa juomassa olutta kun telkkarissa Raikkonen voitti kiitolaukkalähdön...ja Räikkösen Ace saa loiiiiistavan lähdön
Kimmy ei pettänyt vaan veti shikaanissa varmuuden vuoksi tallan pohjaan, notta pääsee hieromaan niskaansa tiedotustilaisuuteen.Missä kiimainen Joni on silloin, kun sitä kaivataan.
Kimmy on luonut nahkansa ja näyttänyt mihin ne jätti! Hyvä Mika! Hyvä Martinlaakso! Mieeeeeletönnnnntä!!!
Ei enää niskahierontaa, nyt pelkkää glooriaa, sirkushuveja ja iloisia isä-poika kuvia kera niin ihanan Minttusen. <3 Voi että, minä olen niin onnellinen heidän puolestaan!!!
Se on KVYAT!katso kyvat!
Liian helppo ansa :frown:Se on KVYAT!
Päivällä otsikoita vilkaisin, että kovasti surraan Räikkösen pyörähdystä ja kolmostilan menetystä. Siitä vähemmän kirjoitellaan, että suomalainen sen kolmossijan kuitenkin otti. Luulisi Bottaksen enemmän kiinnostavan, sillä kuitenkin aika paljon enemmän ajovuosia jäljellä.Lööpeissä juuri nyt: "Kimin pyörähdystä epäillään ajovirheeksi, katso kyvat!
Jännäksi kyllä mennyt kun tavanomainen supliikkimies kuten Bottas ei huomiota saa ja enempi töksäyttelevä Kimi on suosion huipulla.Päivällä otsikoita vilkaisin, että kovasti surraan Räikkösen pyörähdystä ja kolmostilan menetystä. Siitä vähemmän kirjoitellaan, että suomalainen sen kolmossijan kuitenkin otti. Luulisi Bottaksen enemmän kiinnostavan, sillä kuitenkin aika paljon enemmän ajovuosia jäljellä.
Mistähän tämä jäämies tullut alunperin? Oliko muuallakin gangstanimet suosiossa joskus? 80-luvullahan lempinimet Suomessa oli monasti liittyväisiä ikäviin asioihin. Kuten nykysin nuorisomusiikissa on äkäsyyttä osalla, sekä kultaketjuja. Ja aikuisillakin niitä kuten Hamiltonilla. Mistä mielipide jääköön tällä kertaa kertomati.Formulalegendan ja Kimin liikuttava kohtaaminen: "Minulle et ole Jäämies"
En vaan ole tajunnut. Josko sitten se perinteinen että äkänen on joten sanovat jääksi? Onko onko onko? Ei tajua ei koska tyhmä.Englanninkieliset selostajat muistavat aina pilkata tosta iceman-nimestä kun Kimi raivoo radioon. Alkaa olla jo wanha vitsi.
Kertoman mukaan Ron Dennis antoi / lanseerasi iceman-lempinimen kun Kimi ajoi 2002 (vai 2003?) Eau rouge läpi jalkaa nostamatta vaikka mutka oli potslojot ottaneen BAR:n jättämää savua täynnä.