Vapaan F1-liveseurantatoikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Ja viis ruutua penalttia Grosjeanille? Loota män...
Lotuksen romahdus on kyllä melkoinen.

Joku vois pitää tilastoa että kuinka monta km kunkin tallin kuski istuu per kausi/kisa skootterin takaritsillä.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ja viis ruutua penalttia Grosjeanille? Loota män...
Lotuksen romahdus on kyllä melkoinen.

Joku vois pitää tilastoa että kuinka monta km kunkin tallin kuski istuu per kausi/kisa skootterin takaritsillä.
CCMK voisi perustaa ketjun "Hienoimmat skootterikyydit kautta aikojen".
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kimin vauhti vaikuttaa pelottavan hyvältä.... Huomenna aamulla voisivat kokeilla paria juttua mitä eivät ihan saa toimimaan eikä auto tunnu enää aika-ajoissa niin hyvältä. Q3 sitten vähän ruuhkaa, vaikeuksia saada renkaisiin lämpöä ja vikalla nopeella pieni virhe seiskamutkaan. Sitten seiskaruuduata liikkeelle.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kimin vauhti vaikuttaa pelottavan hyvältä.... Huomenna aamulla voisivat kokeilla paria juttua mitä eivät ihan saa toimimaan eikä auto tunnu enää aika-ajoissa niin hyvältä. Q3 sitten vähän ruuhkaa, vaikeuksia saada renkaisiin lämpöä ja vikalla nopeella pieni virhe seiskamutkaan. Sitten seiskaruuduata liikkeelle.
Meinaat, että viidelle siinä edessä vaihdelaatikko lähtee vaihtoon?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hyvät suomalaisten tai suomalaisen sijoitukset harjoituksissa/aika-ajoissa on viimeistään kisassa turmioksi. Normi uutuuri nääs.
 

Örfil

Guest
Yleensä hyvät harkat on meinannut hyvää viikonloppua kaikkinensa Kimille. Tämä ilman exceleistä tarkistamista.
Kunhan tuo keli pysyisi tasaisena.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oonko mä kertonu siitä tapauksesta ku mulla tuli kerran maldonado kikkeliin? Toihan hoituu antibiootilla mutta silti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kerran olin snägärillä tilaamassa ihan homona snägäriä ja siihen tuli joku grosjean häröilee nii vedin sitä kvyatiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös