Siä mitään suomalaisia ole. Monacolaisia ja sveitsiläisiä melkein kaikki.Jos nyt ymmärsin oikein kannustat ulkki-Luisia enemmän kuin suomalaisen maailmanmestarin poikaa?
Jokainen saa toki fanittaa ketä tykkää, minä tarkoitinkin että suomalaisittain katsoen en näe siinä mitään hyvää että Rosbergin poika jäi Hämiltonille.
Ymmärsit, molemmat ne on ulkomaalaisia, mutta Hamilton miällyttää mua enemmän.Jos nyt ymmärsin oikein kannustat ulkki-Luisia enemmän kuin suomalaisen maailmanmestarin poikaa?
Jokainen saa toki fanittaa ketä tykkää, minä tarkoitinkin että suomalaisittain katsoen en näe siinä mitään hyvää että Rosbergin poika jäi Hämiltonille.
Kait sitä kun on rahaa kiinni, niin on tosifani.Mitähän mieltä PP on Nicosta. Kannattaako?
Tuolla on tasan kolme suomeen kytköksissä olevaa kuskia joita seuraan tarkemmin kuin ketään muita. Ja toivon toki kaikille kolmelle mahdollisimman hyvää menestystä.Mitähän mieltä PP on Nicosta. Kannattaako?
Sellaisia vaihtoehtoisia reittejä pitäis olla. Jos edessä ajava peittää ohitusyritykset niin vois yrittää ohittaa sivureittiä pitkin. Vaikka kaksi samanlaista shikaania vierekkäin joista sais haluamansa reitin valita.Kaikille näille tilkebaanoille voisi kehitellä muutaman harhailevan Kimi-shikaanin luomaan lisäohjelmaa.