PuoliPöhkö
Well-known member
Ei pitäisi.Pitäiskö PuoliPöhkön kisastudion liveseurannalle olla oma toikki?
Sinä puolestasi voisit antaa oman veikkauksesi kisatilanteesta ensimmäisen kierroksen täyttyessä.
Ei pitäisi.Pitäiskö PuoliPöhkön kisastudion liveseurannalle olla oma toikki?
Pitäiskö sun rajoittaa tuota jatkuvaa Suomen kansalaisuuden esiintuomista? On nimittäin aika rasittavaa luettavaa.Asiantuntija-arvioni kilpailun 5iiden kärjestä ensimmäisen kierroksen täyttyessä:
1. Nico Rosberg, mm. Suomen kansalainen
2. Valtteri Bottas, Suomen kansalainen
3. Luis Hämiltton, ulkkikuski
4. Kimi Räikkönen, Suomen kansalainen
5. Söötsiö Peres, ulkkikuski
Sen kerran kun Suomi pärjää globaalissa urheilulajissa, niin pitäähän siitä ottaa kunnolla ilo irti. Lisää hehkutusta!Pitäiskö sun rajoittaa tuota jatkuvaa Suomen kansalaisuuden esiintuomista? On nimittäin aika rasittavaa luettavaa.
Ei pitäisi. Kun suomalaiset geenit valloittaa maailmaa, pitää RUMMUTTAA!!!!Pitäiskö sun rajoittaa tuota jatkuvaa Suomen kansalaisuuden esiintuomista? On nimittäin aika rasittavaa luettavaa.
Pääsit juuri mun ignore-listalle. Taidatkin olla ainoa siellä.Ei pitäisi. Kun suomalaiset geenit valloittaa maailmaa, pitää RUMMUTTAA!!!!
No kylläpäs siellä otetaan VAPAAN jutut vakavasti. Miksei saisi muuten suomalaisia hehkuttaa?Pääsit juuri mun ignore-listalle. Taidatkin olla ainoa siellä.
Kiitos! Tämä osoittautui ilon ja onnen päiväksi!Pääsit juuri mun ignore-listalle. Taidatkin olla ainoa siellä.
En veikkoo kun en ossoo.Sinä puolestasi voisit antaa oman veikkauksesi kisatilanteesta ensimmäisen kierroksen täyttyessä.
Massan hidastuvuutta koskeva fysiikan laki pelottaa myös."Maldonado, potentiaalinen kuuma piste lähtöruudussa"
Oskari S, heh
Unohda ajatus, heittäydy tunteella aalloille. Go with the flow!En oo katsonut näitä kisoja ajatuksella moneen vuoteen. Mitään hajua ketä nää tyypit on, ja säännöt vaikuttaa tosi eksoottisilta.
Näin mä vähän suunnittelin.Unohda ajatus, heittäydy tunteella aalloille. Go with the flow!
Se on siis meidän valloittavat persoonat ja vastustamaton vetovoima, joka pitää sut täällä?En oo katsonut näitä kisoja ajatuksella moneen vuoteen. Mitään hajua ketä nää tyypit on, ja säännöt vaikuttaa tosi eksoottisilta.